דעות

7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם

טל שוויגר ממקאן דיגיטל בוחר את 7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם. למה? כי הפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר הציפה את הרשת
טל שוויגר |  7
בסופרבול הזה כיכבו לא פחות מ-52 פרסומות. הבעיה היא שלקהל הרחב פימפמו רק את הקלישאתיות ויוצרות הבאזז מביניהן: וואו, בר רפאלי מתנשקת עם חנון! תראו, תינוק בחליפת חלל! היי, הנה סת\' רוגן והחבר של פיבי מפרסמים...רגע, מה באמת הם מפרסמים? דווקא הפרסומות הטובות יותר לא קיבלו במה הולמת, אז הנה הן לפניכם בבמה הכי הולמת שאפשר לקבל - אתר אייס.
.


7. Hyundai - It\'s Just Better To Be In Front
למה זה טוב : להביא תובנה חכמה בעולם הרכב זה פאקין\' קשה. להביא תובנה שגם מאפשרת לראות את הרכב לאורך כל הפרסומת זה קרוב לבלתי אפשרי
למה לא ראיתם את זה : תובנות? את מי זה מעניין?



6. Go Daddy - Your Big Idea
למה זה טוב : טכניקה חביבה וקלילה ונרב נכון שרלוונטי גם לתחום שלנו
למה לא ראיתם את זה : בגלל שהפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר רפאלי הציפה את הרשת



5. Axe - Lifeguard
למה זה טוב : שוב תובנה מעולה שבאה לידי ביטוי גם בסרט עם הכבאי. ביצוע קצת גרוטסקי מדי.
למה לא ראיתם את זה : כאמור, עושה רושם שתובנות קצת חלפו מהעולם



4. Doritos - Bear
למה זה טוב : כי לא צריך לחשוב יותר מדי
למה לא ראיתם את זה : כי זה הגיע לשלב הגמר של פרסומות הסופרבול של דוריטוס אבל לא זכה להופיע במשחק עצמו



3. Geico - Dikembet Mutombo
למה זה טוב : ב-6 מילים? דיקמבה מוטומבו מפולונדו מוקאמבה ז\'אן-ז\'אק וואמוטומבו.
למה לא ראיתם את זה : אם אתם מכירים אותו, זו הפרסומת הכי טובה בסופרבול. אם לא, אז אין סיבה שתראו את זה



2. Wheat Thins - Must Have
למה זה טוב : הדאבל פאנץ\' בסוף לגמרי עשה לי את זה
למה לא ראיתם את זה : מותג לא מוכר יחסית עם הפקה שנוגדת את עקרונות ה-epic-יות של פרסומות הסופרבול



1. Oreo - Cookie or Cream
למה זה טוב : זה גרם לי לצחוק בקול רם. או בעצם בקול שקט.
למה לא ראיתם את זה : אחרי שהוציאו מהמערכת את כל הפרסומות המעפנות, הפרסומת הזו התחילה לצוץ. אם בכל זאת עדיין לא ראיתם - הרווחתם



ובונוס קטן - מסתבר שאפשר להשקיע מיליוני דולרים בהפקה ובמדיה, אבל בסופו של דבר תזמון זה הכל. אוראו לקחו את הדאבל בסופרבול הזה כאשר העלו לטוויטר פרינט פשוט ודי ממוצע שזכה ל-15,000 שיתופים תוך שעה. איך זה קרה? משרד הפרסום 360i ניצל את הפסקת החשמל בת 35 הדקות כדי לחשוב על מודעה שקשורה להפסקת החשמל, לעצב אותה, לאשר עם הלקוח ולהעלות לטוויטר שהיה מלא במאות אלפי צופים להוטי-סופרבול שלא היה להם מסך אחר להסתכל עליו. סחתיין.

פורסם לטוויטר: הפרינט של אוראו
פורסם לטוויטר: הפרינט של אוראו

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שוויגר, יא תותח, מה עם הגבי? (ל"ת)
    ידעוני 06/02/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אוראו יותר ענק (ל"ת)
    אנונימי 05/02/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מוטומבו ענק (ל"ת)
    אנונימי 05/02/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אחלה טור (ל"ת)
    אנונימי 05/02/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נו ,יש מה להעתיק (ל"ת)
    קול המפרסם 05/02/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אחלה של דיעה
    עומר 05/02/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן ירבו אנשים שרואים מעבר למיינסטריים וכותבים על זה!
    סגור
  • 1.
    מעולה!
    דני 05/02/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סקירה מעולה ואתה גאון
    סגור