דעות

קריאייטיב עולמי: שליח דומינו'ס ביפן, ספר בקעקועים ו-HIV אחר

הוראות בטיחות לסלפי באיסלנד, זן חדש של שליחי דומינוס ביפן, ספר שירה נצחי מברזיל
וקמפיין פרובוקטיבי שנלחם בסטיגמה מצרפת. סקירת קריאייטיב עולמית. מתחילים
לירון בן יעקב | 
דומינוס פיצה (צילום יח"צ)
1. מתמונה זוגית עם כריש לבן ועד עמידה על קצהו של גורד שחקים, ישנם צלמי סלפי שהולכים רחוק מידי. איסלנד שנחשבת למדינה עם נופים מדהימים, שחלקם עלולים להיות גם מסוכנים, יצרה סרטון שמסביר לתיירים העתידיים בה, כיצד לצלם סלפי מבלי להיפגע. הסרטון הוא חלק מאתר תיירותי "האקדמיה של איסלנד" שמטרתו למשוך תיירים למדינה. לא שצריך יותר מידי בשביל למשוך לשם תיירים, אבל בכל זאת אחלה דרך לקדם תיירות.
סלפי בזהירות
2. אם חשבתם שדרונס המביאים פיצה זה מפתיע, חכו עד שתראו את זה. לרגל חג המולד החליטו בדומינוס יפן להעסיק שליחים מסוג חדש - איילים. לכל אייל הצמידו GPS. זאת כדי שהלקוחות יוכלו לראות מתי הפיצה שלהם מגיעה. לא בטוח שהפיצה הגיע בזמן או בכלל, אבל עדיין שאפו על הניסיון.
דרונס זה פאסה
3. בעולם בו היצע הספרים והסופרים כל כך גבוה צריך לעשות משהו אחר בשביל לבלוט. זה בדיוק מה שעשה אנדרה אוביידו מברזיל. לצורך קידום ספר שיריו לקח אנדרה את הקוראים הכי נלהבים שלו וקעקע על כל אחד מהם עמוד מהספר. התוצאה - ספר חי, נושם, שיישאר עם 32 אנשים לפחות לנצח.
ספר קעקועים 
4. מעטים האנשים שיודעים כי נשאי HIV המטופלים בטיפול רפואי יכולים כיום להגיע לנקודת טיפול בה, הם כבר לא מדבקים גם אם הם מקיימים יחסי מין לא מוגנים. כך שהסטיגמה נשארת. לרגל יום האיידס יצא ארגון AIDES בקמפיין מודעות פרינט פרובוקטיבי המעביר בצורה מדהימה את המסר ש"לנשאי HIV שבטיפול יש הרבה מה להעביר. רק לא HIV". 
יש להם מה להעביר - המודעות:
הכותב הוא איש קריאייטיב בNo, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה