דעות

דובר בית החולים איכילוב על משבר הקורונה: זה לא גל שני, זו היסטריה

אבי שושן המשמש כדובר בית החולים איכילוב סבור כי המחיר הכלכלי שהאזרחים משלמים כבד מדי לעומת היקף התחלואה הנוכחי בישראל: "צריך להפסיק לפחד ולחזור לחיות"
אבי שושן |  125
אבי שושן, דובר איכילוב
שני חברים טובים שלי קיבלו השבוע מכתב פיטורין אחרי שהוצאו לחל״ת לפני שלושה חודשים. האחד עבד בתחום הכנסים, השנייה יועצת ארגונית. הרוויחו יפה ועכשיו נשארו בגיל 40 עם אפס הכנסה ואין למי לשלוח קורות חיים בכלל.
ובזמן הזה יש 23 מונשמים בלבד בכל הארץ. זה פחות ממספר המיטות במחלקה פנימית אחת בבית חולים בודד. ואם קיבלתם דיווח על נפטרים שמתו עם קורונה, עצה שלי, תבדקו אילו מחלות רקע היו להם. 94 מאומתים ליום בלבד על 9 מיליון אזרחים זה לא גל שני אלא היסטריה.
ולגבי הגל הראשון שמתקשר למשפט האימה ״חכו שבועיים ונראה״, אז שמעתי את זה בפורים, בפסח וביום העצמאות. אני גם לא אשכח רופא שבקריאות גיוועלד מתוך דאגה זעק ״בני ברק, בני ברק״. כל אלו לא קרו. אם זה לא קרה בפעם הראשונה, השניה, השלישית והרביעית אז להמשיך לחיות עם החשש שזה כן יקרה בפעם החמישית כשהמחירים מנגד כל כך כבדים?
בינתיים המדינה צוללת למשבר כלכלי עמוק מאוד ועם מחירים נפשיים כבדים. אנשים ללא הכנסה כבר חודשים, בקרוב לא יקבלו עוד את המעט סיוע שניתן עכשיו ומה בדיוק יקרה אז? יקחו מהם את הבתים? הבנקים ירחמו? משפחות יזרקו לרחוב? בינתיים אנו שומעים כל יום על עוד משפחות שמתפרקות, עסקים שפושטים רגל ואלימות גואה בתוך המשפחה.
אף אחד לא מבין באמת איך עובד נגיף הקורונה אבל כבר ברור שכאן בישראל יש לנו מזל גדול. הבעיה שהגישה למחלה היא שחור או לבן. ילד מכיתה ט׳3 אומת לקורונה אז סוגרים בית ספר שלם. הרי איזו אינטרקציה הייתה לו עם תלמיד מכיתה יא׳1 לדוגמא? אולי לעשות שכל ולחשוב יצירתי? בבית חולים למשל כשיש מאומת אז מבצעים חקירה ומבודדים רק מי שהיה איתו במגע. זה יוצא בודדים בלבד. לא סוגרים הרי מחלקות שלמות. אז דווקא כשזה נוגע לחינוך ממהרים לסגור מוסד שלם? וזו רק דוגמא אחת להתנהלות שבעיני היא בלי שכל.
הקורונה כאן ועלינו ללמוד לחיות איתה כי גם אם יהיה חיסון זה עניין של לפחות כשנתיים. אז מה, בזמן הזה לא יהיו חתונות? לא יהיו הופעות? והרכבת שהייתה אמורה לחזור היום לפעילות וזה כאמור לא קרה - שיהיה ברור, לעובדים רבים נוספים בארץ המשמעות של גזרה זו היא סיום העסקה.
יש לשים מסכה כשנמצאים באינטרקציה עם אנשים ולהישאר בבית אם סובלים מסימפטומים. האחריות היא גם שלנו האזרחים. אבל באלטרנטיבה שממול, זה מחיר פעוט ביחס לטירוף שכולנו כעת משלמים וללא סיבה אמיתית.
צריך להפסיק לפחד ולחזור לחיות.
תגובות לכתבה(125):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 92.
    שקרנים
    ביני 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן לצאת בהצהרה אמיתית וכנה, פשוט הכל עבודה בעיניים, זו לא מגיפה ולא בולשיט, עד מתי אנשים ילכו כצאן לטבח.. עד מתי.. די נמאס לקום לצאת לרחובות ולומר את מה שיש לנו כעם.. די נמאס
    סגור
  • 91.
    אני מקווה שבעתיד יעמידו לדין את ראשי מערכת הבריאות
    גלעד 10/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואנשים בממשלת נתניהו באשמת פשעים נגד האנושות. זה לא מצחיק השקר הזה שהם מפיצים הופכים אנשים לחולי נפש.הם פושעים וכול מי שעוזר להפיץ את השקרים שלהם.
    סגור
  • 90.
    תגובה
    אילנית אלוק 10/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מי באמת גבר שיקום ויגיד לעם ישראל את האמת אני עד היום לא מאמינה גם שמעלים כל יום את המאומתים זה לא הגיוני בורא העולם יגלה לנו בסוף את האמת
    סגור
  • 89.
    שושן אתה דובר מתאם
    מיקי 10/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו להאשים בקונספירציה כדובר איכילוב אלו הנתונים שהכתיבו לך חולה מציע לך לשתוק אתה עושה נזק בלתי הפיך כדי שפרנסתך לא תיפגע.
    סגור
  • 88.
    הקורונה זה הונאת ההסטוריה ושזה יתפוצץ ויוודע לכולם אנשי
    דידי 10/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אנשים לא ישכחו את אלו ששיתפו פעולה עם ההונאה ודחפו את האזרחים להיסטריה
    סגור
  • טען עוד
  • 87.
    ברור מי האשם
    כוזרי 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שושן, ביבי המיט עלינו את החרפה הזאת
    סגור
  • 86.
    תגובה דובר ביח איכילוב
    ציפ 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכלנראה אצלך כל כך קליל. מה אומר לך הלואי שבאמת זה כך.איך תסביר לי אישה בת70 עם מחלות רקע שחס וחלילה הקורונה תידבק בי ובחברותיי ובחבריי הרי נמות. אני אוהבת אתהחיים ורוצה לחיות. רבים בלי מסכות ברחוב. תעשו סקר ותבדקו מי נדבק כדי שנלמד איך להתמודד עם המחלה הארורה הזאת.
    סגור
  • 85.
    צודק 200%
    פרופ' לס 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממשלת זיגזג שהעומד בראשה ועושי דבריו לא פועלים משיקולי טובת הציבור
    סגור
  • 84.
    מדובר בפושעים שבגלל ימותו אנשים (ל"ת)
    דוד 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 83.
    פשוט דגנרט.
    רונה ברון 07/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אהבתי את ההכללות המטופשות שנשמעות מתאימות לשר הפלאפל יותר מלאשר דובר של בית חולים. צריך להיות באמת העיפרון הלא חד בקלמר כדי להבין שיש - א. אנשים שמתים ולא מונשמים, מס' המתים עלה מ280 ל350 תוך חודש ובלי שאף אחד הבליט את זה בתקשורת ב. 40% ממחלימי הקורונה מאבדים את חוש הטעם והריח לצמיתות ו25% מהם בעלי נזקים מוחיים, אנחנו עוד לא יודעים מה הנזקים ארוכי הטווח כי אין מספיק מחלימים לטווח ארוך! מספיק להיות קופי אדם, באמת
    סגור
  • מי שדגנרט פה זו את!!
    אבי 10/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מספר המתים מפוברק! רוב המתים בכלל לא מתו מקורונה אבל כן נספרו ככאלו! אף אחד לא מאבד את חוש הטעם לצמיתות.. אולי איבדת את חוש המוח זה כן. ובטח לא נזקים מוחיים אין קשר בין הדברים... תפסיקי לקשקש וקחי את הכדורים בזמן
    סגור
  • 82.
    תספרו לו כמה מונשמים וחולים יש עכשיו (ל"ת)
    אבי 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 81.
    צודק, צודק ושוב פעם צודק !!! (ל"ת)
    רוני 07/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 80.
    חודש מאז הפירסום - לא נראה שהוא צדק הדובר
    גדי 07/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ככל שיעבור הזמן, המאמר דעה הזה יהיה פחות רלוונטי. יש גל שני באבו אבוה. עדיף תמשיך לדברר רק את בית החולים (דעת רופאים מומחים) ולא את דעתך האישית חסרת ההשכלה הרפואית.
    סגור
  • במה הוא לא צודק
    אני 07/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היסטרי שכמותך . שב בבית
    סגור
  • 79.
    הצבעים ירוק וכחול הם קונספירציה (ל"ת)
    שוגאר זאזא 07/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 78.
    צודק
    אורי 07/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ממש צודק בכל מיקרה אחוזי התמותה אותו דבר. מי שמת זה כאלה שבכל מיקרה היו מתים
    סגור
  • 77.
    מורי
    גיל 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון הכל שקר
    סגור
  • 76.
    כולנו בריאים וחזקים.
    יעקב 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין קורונה אין חולים,תתעוררו כולם .צאו לחגוג במועדונים צפופים ,אירועים ,טיסות לחו'ל,מכוני כושר,בריכות,אבל אני אוהב ונשאר בבית בינתיים,תהיו בריאים.
    סגור
  • 75.
    מילים בסלע.... כל הכבוד (ל"ת)
    רונן 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 74.
    כל הכבוד
    גרמן 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה כיף לראות ש סוף סוף מבינים שזה רק היסטריה ולא אסון של מגפה. כמו שמפחידים אותנו בחדשות
    סגור
  • 73.
    איזה כייף לקרוא שאנשים מתעוררים
    דנית בן גיגי 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    13 2
    הקורונה זה בל אחד גדול וכל האנשים המפוחדים שנמצאים בחוץ זה אך ורק בגלל התקשורת ששוטפת להם את המוח ! רוצים שהכלכלה תקרוס ואכן זה קורה !! שה׳ ישלם את הדין לכל העוסקים בדבר!!
    סגור
  • 72.
    אחלה כתבה! צודק במיליון אחוזזזז..
    מגיבה 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 2
    המגיבים כאן תמימים למדי או שהם משחקים אותה... וואלה, אתם גרועים במשחק! האמת שהורגים אותנו עם הנסיכות.. הקורונה לא כמו שמציגים אותה.. והיינו.. לא מציגים אותה בכלל חחחח הכל בלוף ואינטרסים. כבר היו ממשלות עם אינטרסים מרושעים ששיסו בעם שהעלה אותם לשלטון
    סגור
  • 71.
    הקורונה
    גברת 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הקורונה מנווטת על ידי הפחד .זאת התוצאה .היסטריה.מגפה כזאת יש לנהל בעזרת הגיון בריא.מסכימה עם אבי שושן בכל מילה.החיים חייבים להמשך .כמובן זהירות אבל שיקול דעת.
    סגור
  • 70.
    אין מגפה אז למה סגרו את השמיים ?!
    אני 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ארצות אירופה אוסרים על כניסת אזרחים ישראלים, אמריקאים , רוסים ועוד מספר מדינות!!! אני כבר מפנה אליהם את הדובר.. שיפתח לנו ת'גבול.
    סגור
  • 69.
    תביעה ייצוגית נגד איכילוב
    מה זה??? 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 8
    הדובר הטיפש שלהם מטרפד את ההתמודדות הציבורית מול הקורונה
    סגור
  • הטיפש פה הוא אתה
    לא עיוור 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה עיוורים אנשים יכולים להיות. תקראו את הנתונים אין מתים, אין חולים, אבל יש מובטלים, ויש ילדים שאים להם מה לאכול. תפסירו לאכול בכפית את כל מה שהממשלה מפעילת הפחד הזו רומרת לכם, רק כדי להעביר עוד חוק לא דמוקרטי שיצמצם את החופש של האנשים פה לחיות.
    סגור
  • 68.
    דובר ?!
    מוד 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 5
    קשקוש וגיבוי מילים של אדם חסר אחריות.
    סגור
  • 67.
    ומי זה האדיוט הזה שנתנו לו במה? (ל"ת)
    אריה 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 66.
    ״לעשות שכל״ = דיבור לקוי
    אני 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא משנה כמה טעם יהיה בדברים - ברגע שמכניסים את ה - ״לעשות שכל״ הזה - זה כבר לא רציני. בשביל מה לתרגם את הביטוי הכושל הזה מאנגלית?
    סגור
  • 65.
    דובר בית החולים איכילוב
    פורת 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    8 5
    דובר אידיוט מושלם , לדבריו כאילו אין קורונה בעולם, לא נדבקו מיליונים בארה"ב, לא מתו מאות אלפים בעולם , הבחור ראוי לכל מילת גנאי ובוודאי אסור לתת לו במה.
    סגור
  • 64.
    איזה דובר דמיקולו
    אזרח מובטל 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מפריע לו שאנשים מובטלים. גם לי קשה! אבל מה הקשר להגיד שאין מגפה? ירדת מהפסים! אתה מטעה אנשים סתם. לא ברור לי מה האינטרס שלך
    סגור
  • אין מגיפה!
    הא?! 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש וירוס חמור כמו שפעת. במגיפה אמיתית יש עשרות אחוזי תמותה. כאן יש 0.01% תמותה אם לוקחים בחשבון את כל אלה שנדבקו אבל לא ידוע עליהם. אז להפסיק לבלבל את המוח. סבבה?
    סגור
  • תלמד את הנתונים
    שני 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    23 מונשמים במדינה שלמה זה ממש לא מגיפה. אתה הוא זה שטועה
    סגור
  • 63.
    מישהו יודע למה התמונה של דובר איכילוב רלוונטית?
    יעל 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תנו לרופאים להיות הכוכבים
    סגור
  • 62.
    דובר בית חולים איכילוב
    אריה 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיחיה בדרכו ובדעתו . סיפור שהתפרסם לאחרונה על חולה קורונה שבביתו לא עטה מסכה וארבעה בני משפחה חלו אף הם, בו זמנית הוא פקד גם את הכולל אבל שם הכריחו אותו לעטות מסכה וראה זה פלא אף אחד לא חלה !
    סגור
  • נו אז מה עם חלו
    יוסי 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חלו והחלימו זה וירוס כמו וירוסים אחרים - צריך לחיות עם זה וכל מילה שלו בסלע. אנחנו היינו עם חולה קורונה מאומת הבהלו אותנן ואף אחד לא נדבקקקקר
    סגור
  • 61.
    סוף סוף קצת הגיון בעולם השקר של התשקורת שהרסה את המדינה (ל"ת)
    יוסי 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 60.
    אז יש או אין מגיפה
    רון 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם אין מגיפה אז לא הבנתי למה בכלל צריך מסכות? תחליט אם זו מגיפה חייבים מסכות ושמירה על כללי הריחוק אם לא אז באו נפתח הכל כמו לפני הקורונה והכל סבבה. קל לבלבל את המוח כשאין אחריות בידיים... הקורונה זו מגיפה עולמית ויש עליה בעשרות אם לא מאות אחוזים בתמותה כמעט בכל המדינות (שהדיווח שלהן אמין) ביחס ללפני הקורונה. זו עובדה!!!
    סגור
  • 59.
    קורונה
    אנונימית 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגל חזר. זה עובדה. יש חוקים ולכבד. נקודה. אין משמעת במדינה הזאת כל אחד אומר מה שבא לו. תתעוררו! תראו את המספרים.. שנתיים של מסכות לא יהרוג את האדם. רק כתבת שטויות. מי אתה בכלל כתבתה הכי מטומטמת בוקר טוב!
    סגור
  • שטיפת מח וחבל
    שמעון 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אנחנו היינו ליד לולה קורונה מאומת סןפש שלם ולא נדבקנו משפחה של חמישה!!! איפה האמת איפה - איפה מיליון מתים ?!? גם לא יהיו רק המבוגרים והחולים צריכים להתמגן
    סגור
  • 58.
    פעם ראשונה
    חיים מירושלים 06/2020/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פעם ראשונה שדובר איכילוב מוציא תחת ידיו טקסט שאיננו ״לכשהתביעה תתקבל, בית החולים יגיב בערכאות המתאימות״.
    סגור
  • קורונה
    תמי מור 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אין מגפה זהו רימו אותנו את כל העולם הכל היה מתמחה? תסבירו לי אם זה לא מגפה מה זה. באמת כדאי לקשישים ימותו משהו לא ידוע מאשר הכלכלה מסכימה אנחנו לו נוסיף כלום כבר נתנו את שלנו אז ביי אלך לבר להצתופף . תסבירו לינלמהנאתם כל כך צינים
    סגור
  • 57.
    אם אתה לא יכול לו ,הצטרף אליו
    פאול 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון החיים חייבים להימשך רק בזהירות פשוטה של תוספת פעולות מסויימות . לשים מסיכה להגנה מחוץ ומפני האחרים .לא לחשוב שאם לא שמים מסיכה אז לנו לא יקרה כי לוירוס אין כתובת ,שם,צבע,דת, מין. הוא תוקף חולשה -אי שימוש במסיכה ,שטיפת ידיים רצוי עם מים וסבון היטב ובהעדר סבון אז אלכוג'ל ,ואם אין בנימצא אז רצוי להישתמש בכפפות .די לחשוב רק על עצמך ב ...לי זה לא יקרה כי גם אם לא אצלך זה יכול לעבור למישהו מקורב אחר או משפחה או חברים .החיים יכולים להימשך רגיל רק עם תוספת של שמירה על הניקיון .והגנת נשימה אף -פה .ובעיקרון גם עיניים נושמות
    סגור
  • 56.
    אבי כל הכבוד שאתה דובר אמת כבוד לבית חולים איכלוב (ל"ת)
    יונית 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 55.
    זה דובר בית חולים עם התפרצות? (ל"ת)
    א 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    אבל גם להציל את ביבי מהעמדה לדין באשמת שוחד זה חשוב (ל"ת)
    שוחד מירמה והפרת אמו 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 53.
    יישאר הסנדלר ליד המרצע
    הנריחושב 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קנית זכות לייצג את בית-חולים איכילוב. דעתך לא נחשבת ומזיקה מאוד. תמשיך לדברר ותמעיט לעסוק ברפואה
    סגור
  • 52.
    כולם נכשלו רק אתה לא
    תתבייש 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם נכשלו? אין מגיפה? תיכף תאמר כל המתים באיטליה הצגה וגם תשלול על הדרך את השואה? מי אתה בכלל שמוסמך לדבר דברים חריפים שכאלו ? איזה מן דובר חכם אתה? אנשים שומעים דבריך כאילו אתה באמת מבין משהו ואתה למעשה כולה דובר.. יודע לדבר יפה. אם היית חכם היית מוריד את הפוסט כי דבריך אמנם חוות דעת בלבד אך כששמך קשור לגוף ציבורי נשמע לרבים שאתה מייצג אותו וזה מטעה את הציבור!!! אתה בלשונך ״החריפה״ עלול להטעות את הציבור ולגרום לנזק רב( גם אם אתה לא מאמין בכך... רק הזמן יוכיח). אם הנהלת בית החולים תשמע על דבריך אלו ... בטח גם אתה תהיה מובטל תיכף.. הדיוט שמטעה את הציבור.
    סגור
  • 51.
    יישאר הסנדלר ליד המרצע
    הנריחושב 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא קנית זכות לייצג את בית-חולים איכילוב. דעתך לא נחשבת ומזיקה מאוד. תמשיך לדברר ותמעיט לעסוק ברפואה
    סגור
  • שיהיה טיפה בושה
    זיו 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה ניסיון קלאסי לסתימת פיות
    סגור
  • גם אתה לא קנית שום זכות.
    - 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קשקשן! דובר בית החולים מייצג נאמנה את המערכת ודיברור זה בדיוק מה שהוא עושה. נושא הקורונה, כך התברר זה מכבר, רחוק מלהיות אישיו רפואי ונזק (אם בכלל נגרם בגין הצהרתו), נגרם למי שמנסה ללא לאות לשטוף את מוחו של הציבור משיקולים זרים לחלוטין
    סגור
  • 50.
    סתור אשת מדע. מסכימה! (ל"ת)
    ים 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 49.
    חצתה את הגבול באמירה פוגענית, מבזה ומשפילה
    משה 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחוצה גבולות ויורד לתת-רמה שמעוררת בחילה עם האוהדים הביביסטים שמשפילים עצמם )ואת כולנו( ההפגנות נאמנות עיוורת וסגידה למנהיג מוכשר, אולם מסית, מפריד ונאשם בפלילים - מגעיל! לא העיתונאית חייבת בגינוי והשנייה ואם אתם מגיבים כך אתם משת"לים של שופרו כנופיית עליביבי והשודדים!!??
    סגור
  • 48.
    חחחחח ומי אתה?
    למות 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שני חברים שלך שעסקו בכלום ושום דבר, כמוך, פוטרו, ואתה יוצא במניפסט חסר כל ביסוס? יאללה לך תשלח מיילים
    סגור
  • 47.
    המאמר נכתב ב-8.06.20, מאז
    נמר 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמות המאומתים קפצה בתלילות. אז נכון שרובם חסרי תסמינים, ושמספר החולים-קשה עולה רק במעט. אבל גם הוא עולה (רחוק מקיבול מערכת הרפואה בישראל). מסכות - זו המלצה של ארגון הבריאות העולמי: לא הייתי פוסל, כהגנה על סביבת אדם שנושא הנגיף. ובעקר: העלייה הזו רושמת את ישראל כ''אדומה'', ולכן לא תתאפשר תנועת תיירים ממנה. זה נזק אדיר לענפי התעופה והתיירות.
    סגור
  • 46.
    כתבה מטומטמת של חסרי אחריות
    עמנואל 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כולם מדברים מהפוזיציה ומתחרים על כותרות כשהידע קלוש - אמריקה וברזיל כמשל ודוגמא למנהיגות מטומטמת.
    סגור
  • 45.
    כל הכבוד!
    ארז 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כך בדיוק צריך לדבר אדם ממערכת הבריאות, שדואג באמת למדינה הזו ולאזרחים שלה. ההיסטריה המטופשת סביב הקורונה באמת יצאה מכל פרופורציה הגיונית, והפגיעה באזרחים היא בעיקר בגלל ההיסטריה, הרבה פחות מהמחלה עצמה.
    סגור
  • 44.
    קמפיין געוועלד של ביבי
    חיסונים מסוכנים ! 06/2020/24
    הגב לתגובה זו
    6 3
    קמפיין הגעוועלד כל כך הצליח לו שהוא העביר את זה למישור הכלכלי. לעשות קופה ממחלת השפעת..
    סגור
  • 43.
    מי שמנהל את היסטריית ההמונים זה ביבי
    עכשיו 06/2020/23
    הגב לתגובה זו
    9 6
    מי שגוזר קופון מהיסטריית ההמונים זה ביבי
    סגור
  • 42.
    דובר שנותן עצה רפואית
    קטע קטע 06/2020/23
    הגב לתגובה זו
    13 3
    כנראה גם בדוברות הוא לא מבין, אז עכשיו ייתן עצה בנוגע למגיפה. מאמין שבבית החולים יבינו את הטעות במהרה.
    סגור
  • 41.
    מענה ל"דובר" בי"ח איכילוב
    אליה צביאל רויטמן 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    7 3
    האם הדובר הנכבד דיבר בשם עצמו או בשם ביה"ח איכילוב. שכן עד עתה לא שמענו ממנו. איכילוב הוציא הודעות ורופאיו התראיינו ישירות ולא דרך הדובר.
    סגור
  • 40.
    צודק בהחלט. תודה על האומץ לאמר את האמת
    רות 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    15 6
    מעולה. סוף סוף עוד איש ציבור עם אומץ לאמר את האמת ולא לשקר לציבור. הציבור הישראלי שילם מחיר כבד על כל הבלופים של הקורונה ותודה לאל שקם עוד אמיץ שישים קץ לטרוף הזה.
    סגור
  • בדיוק
    שייקו 06/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק חבל לי עליו שבקרוב הוא הולך להיות מפוטר. הלוואי שאתבדה
    סגור
  • 39.
    אם אנשים ישמרו על ההנחיות, אפשר יהיה
    לחיות לצד הקורונה 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברור שלחזור לסגר זה טירוף ולא ריאלי, אבל חשוב שאנשים יתנהגו בהתאם למצב ולא יזלזלו. להקפיד על המסכות (בכיסוי מלא. לא חצי ולא על הסנטר), לשמור מרחק וישמרו על היגיינה. רק כך אפשר יהיה גם לחזור לשיגרה, וגם למזער הדבקה ותחלואה וסיכון חיים. הבעיה היא שאנשים מזלזלים, ואחכ מתלוננים שהמחלה מתפשטת. אז שכל אחד יציב לעצמו את המטרות של לחזור לחיי שיגרה, מבלי להידבק ומבלי להדביק. אז נכון שהמסיכות מאוד מקשות ולא נוחות, אבל לחלות, להיות סגור בבית ולהישאר בלי עבודה ופרנסה - זה הרבה יותר קשה !!!
    סגור
  • 38.
    שקרנים
    רן 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לפני חודשיים היו מעט חולי וסגרנו את המדינה היום יש הרבה חולים ולא עושים כלום. למה?
    סגור
  • אין חולים - יש חיוביים ללא סמפטומים.
    יעל 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה ממש לא סיבה להסטריה.
    סגור
  • 37.
    מגדל העמק
    אנדרי 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמיץ וצודק. יש מי שמנהל את ההפחדה ולא מזיז לו סבל האנשים שנשארים אחד אחרי השני בלי בית בלי חיים . תמשיכו ללגלג כי התור שלנו יגיע . זה לא מגפה זה הרבה יותר גרוע
    סגור
  • 36.
    מדוע הנהלת איכילוב לא חתומה על דברי הדובר?
    ד''ר א.ק. 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מדוע הנהלת בית החולים איכילוב לא מפרסמת בשמה את עמדתה המקצועית והמנומקת באשר למצב העניינים לפי תפיסתה ? מה לדובר בית חולים ולמתן "חוות דעת" ועצות למיניהן, בנושאים כלכליים ? אסור להתייחס לדברי הדובר הזה ברצינות.
    סגור
  • מה בdeep state
    כי היא לסבול סנקציות 06/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישלחו מהן את הרישיון
    סגור
  • מכבי צהוב
    איתי וייס 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם כסף שווה מתים ראים קרוב עוד 100 מתים ולהם לא אכפת כי יש תארים הרבה מבינים במתים כן או לא
    סגור
  • 35.
    כל מילה בסלע (ל"ת)
    משה 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 34.
    קצת ענווה, מומחים ממך לא מביעים דעה (ל"ת)
    יניב 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    17 8
    סגור
  • 88
    דור 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המומחים הם למחלות מוכרות.
    סגור
  • 33.
    אין לפחד.
    לאה שחר 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הפכנו מדינה שכולם הפכ "רופאים ואחים והכי מומחים למגפות" .ה מאבטחים. נהגים. זבנים ומלצרים." ו.. הכי תמוה עמך ברחוב. שימי מסכה. כך וכך תנהגי. איני רופאה ואיני מבינה ברפואה. אך כן הייתי ממליצה לאמוד כמה חולי שפעות ומכל הסוגים. אז די ודי להפחדה ובכל חלקה כאן במדינת ישראל. תנו לחיות בשקט. כל בר אנוש אחראי לבריאותו. אכן וכן אי אפשר לסגור בי"ס בגלל ולרוב חשד לקורונה. חציית הגבולות ופגיעה בעצמאות הנפשית אישית שלנו האזרחים גואה ובמימדים. שלא לדבר על ההשלכות של מצב כלכלי שמפרק משפחות רבות. תנו לנו לחיות בשקט שלווה ורוגע. מדינה עם ממשלה שחלקה הארי הוא שרים ומקבלי שכר גבוה וברובם קולם לא נשמע ולא נרתמו לעזרה. כדוגמת הורדת שכר והתחשבות באזרחים שחלקם בחרו מאלו היושבים בכנסת. מאמינה שנחכים ויותר לא נסכים חכל העוולות הנעשים ונגרמים בעקבות הקורונה. תודה ויום מבשר חיובי ובכל.
    סגור
  • 32.
    לא חידש כלום "המגיפה" היא בממשל ומשרד הבריאות ותקשורת
    גית 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מגיפה מוגדרת כאשר יש מספר נפגעים= מתים חולים מודבקים רב ביותר לעומת השנים שקדמו לכך. והמספרים חייבים להיות אמיתיים ומלווים בבדיקות אמיתיות! ע"י אנשים אמיתיים וישרים ולא כמו שקורה עכשיו שהממשלות מנוהלות ע"י גופים חיצוניים ששולטים לבהם ומשתפות איתם פעולה נגד האזרחים שלהן! מעבר לכךאת "מגפת" ההונאה אפשר להפריך בקלות... אין יותר מתים וחולים מאשר בשנים קודמות גם כאשר לוקחים את אלו מכל המחלות מחליפים להם את סיבת המוות האמיתית ורושמים במקומן "קורונה"! הזייפנים האלו לא חכמים במיוחד!.. פשוט מי שאוכלים את הלוקשים שלהם הם לא חכמים גדולים! חדשות ice מבקש לפרסם ולא לצנזר...
    סגור
  • 31.
    יישר כח
    מירית 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הכבוד לכם אנשי איכילוב! אתם דוגמא ומוםתצלאומץ הנדרש לשחרור אזרחים . מקווים שעינכם פקוחה גם בזמן דינה על "נוהל הניסויים בבי אדם" או בשמו העממי "הלסינקי". .השארו נאמנים למקצוע אותו בחרתם!
    סגור
  • 30.
    אי רציפות
    סמואל 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדברים לא מדוייקים, ומשתמשת בלשון רצופה המדייקת בבחינת טובת הכלל. ללא נגיעה בבעייה הרפואית על בוריה. בבתי הספר למשל מקדם ההדבקה הינו גבוה יותר מאשר מקדם ההדבקה בבתי החולים. (מכאן נובעות ההחלטות לסגור מוסדות חינוכיים). הכתבה ללא אזכורים או סימוכין אקדמיים של מחקרים עובדות רפואיות.
    סגור
  • 29.
    מעניין מה היית כותב
    יעל 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אם אחד הנפטרים מקורונה, כן כן אותם אלו עם מחלות רקע, היה בן משפחה שלך?
    סגור
  • גם זה סוג של הפחדה
    זיו 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נכון לבחון דברים במשקפת של פחד. נכון לבחון דברים בצורה הגיונית. אני בהחלט מבין את הכאב שלך על אנשים קרובים שנפגעו. אבל לא זו הדרך הנכונה לבחון כיצד נכון להתנהל ציבורית. המבחן צריך להיות שכלי ולא מוטה בגלל כאבים. גם רופא שעושה ניתוח וזה כואב אסור לו לקחת בחישוב את הכאבים של החולה. אלא תריך לפעול נטו מתוך חתירה להשגת תועלת אמיתית. יחד עם זאת כוונתך הטובה ברורה.
    סגור
  • מכבי צהוב
    איתי וייס 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקים הכסף הורס אותכם גורם לכם לדבר שטויות
    סגור
  • 28.
    דובר שהתבלבל בתפקידו (ל"ת)
    אויש תסתום 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • עם בור, נשלט בפחדים.
    מנכ״ל, תל אביב 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין שום מגפה. תתעוררו. או שבעצם תישארו רדומים. בזכות זה תמיד האנושות התחלקה למנהלים ומנוהלים.
    סגור
  • 27.
    אבי שושן רק מחפש כותרות להאדיר את עצמו! (ל"ת)
    גלעד 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 26.
    לא עדיף שרופאים ידברו? (ל"ת)
    גיל 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    נגיף הקורונה
    חנה שם טוב 06/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפניקה גדולה. ביבי אומר שיש החמרה ומראה גרף עולה של חולי הקורנה בעוד שממכון ויצמן אומרים ההפך ומבית חולים איכילוב אומרים ההפך. אין לנו אמון בממשלה הזאת רוצים חופש: חופש ממסכות שלא עוזרות לכלום, חופש התנוע, חופש הדיבור. תחזירו לנו את זכות הפרט שלקחתם לנו
    סגור
  • 24.
    נכון מאד
    מלכה 06/2020/11
    הגב לתגובה זו
    11 2
    די,מספיק ,נהנתם מרייטינג מטורף,שחררו,תנו לחיות,יש דברים יותר גרועים מקורונה
    סגור
  • 23.
    כל הכבוד
    אזרח 06/2020/11
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אי של שפיות באוקיינוס של כרוס מהונדס. כל הכבוד. כן ירבו. שתפו חברים
    סגור
  • 22.
    למה בית חולים שולח דובר חסר השכלה רפואית
    אזרח 06/2020/11
    הגב לתגובה זו
    15 32
    להטיף למדינה שלמה על נושא המגפה. אם לבית החולים יש משהו להגיד לנו שיועיל לדבר דרך סמכויות ברפואה
    סגור
  • גם מנכל איכילוב לוי אמר דברים דומים (ל"ת)
    רות 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למה הממשלה מינתה מנכ"ל משרד הבריאות צחסר השכלה רפואית (ל"ת)
    רועי 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • ומה השכלתו הרפואית של בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות? (ל"ת)
    רונן 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • השכלתח היא בכלכלה - מי שמך להגיד לי לא להטיף למדינה שלמ (ל"ת)
    ברסי - בר סימן טוב 06/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טרולים הביתה
    אזרח 06/2020/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני מאמין לו כי הוא בנאדם. אתה בטח ממומן להפיץ רעל. אבי שושן גבר שבגברים
    סגור
  • 21.
    צודק ב-100% ! הפניקה מוגזמת ! היתה מוגזמת מלכתחילה
    עפר 06/2020/10
    הגב לתגובה זו
    25 1
    נועדה לכסות על פשלות רבות: 1) אין מספיק ציוד וצוותים למקרה של מגפה 2) לא הכנו על הקשישים בבתי אבות 3) הביאו את כל החולים מחול, רבים מהם בגלל קשרים לשר הבריאות 4) כולם רבו עם כולם אז לא היה מספיק בדיקות וגם התוצאות יצאו לא אמינות 5) אין שום תוכנית ולא היתה תוכנית לסגירת המשק וליציאה, היו רק מסיבות עיתונאים עם צעדים פתאומיים יום ביומו בקיצור ברדק רציני שכיסו עליו בפניקה וסגר. עכשיו הברדק נשאר לגל שני ושלישי, אבל הגלים עדיין לא באים, אז למה להיות בסגר ?
    סגור
  • 20.
    ובידיעות. שווה תחקיר (ל"ת)
    הוא לא כותב בynet 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    לא גל שני הסטריה
    ריקי 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמעט צודק הדובר, צריך לחזור לנהל חיים רגילים, עם מסכה ושטיפות ידיים
    סגור
  • 18.
    תלמדו משיבא
    רון 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שם עשו עבודה תקשורתית ושיווקית ראויה
    סגור
  • 17.
    צודק ב-100% ! הפניקה מוגזמת ! היתה מוגזמת מלכתחילה
    עפר 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    18 3
    נועדה לכסות על פשלות רבות: 1) אין מספיק ציוד וצוותים למקרה של מגפה 2) לא הכנו על הקשישים בבתי אבות 3) הביאו את כל החולים מחול, רבים מהם בגלל קשרים לשר הבריאות 4) כולם רבו עם כולם אז לא היה מספיק בדיקות וגם התוצאות יצאו לא אמינות 5) אין שום תוכנית ולא היתה תוכנית לסגירת המשק וליציאה, היו רק מסיבות עיתונאים עם צעדים פתאומיים יום ביומו בקיצור ברדק רציני שכיסו עליו בפניקה וסגר. עכשיו הברדק נשאר לגל שני ושלישי, אבל הגלים עדיין לא באים, אז למה להיות בסגר ?
    סגור
  • 16.
    המפתח בידי ביבי הדיקטטור הגדול
    Gal 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    13 1
    נקוה שיעוף מחיינו והכל יהיה טוב לכולם
    סגור
  • ערד
    רחל 06/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתבישת להגיד על ביבי דיקטטור
    סגור
  • אין בושה בהצבעה על עובדות כהוויתן (ל"ת)
    י. 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    הטרוף הוא בגלל ביבי שמנסה להקים דיקטטורה עם ההפחדה (ל"ת)
    איציק 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    17 3
    סגור
  • 14.
    דובר? או דואג למשכורות המנופחות של המנתחים באיכילוב?
    ד״ר ליאונרדו 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    7 15
    דובר או מומחה לבריאות הציבור? משכורות הרופאים הבכירים באיכילוב מהמנופחות שקיימות והוא כלי להעביר את המסר אנחנו רוצים להמשיך להרוויח עשרות אלפי שקלים ותפתחו את השמים כבר שתגיע התיירות הרפואית ותמלא לנו את הכיסים. ואיזו השכלה רפואית בתבריאות הציבור יש לו?
    סגור
  • 13.
    קורונה
    עובדיה 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הגיע הזמן להפסיק לנצל את הקורונה לעיניינים פוליטיים. ולחזור לשפיות .כל הכבוד לדובר הישר והאמיץ .
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד לך אבי, אבל אתה יודע שיש מטרה מאחורי זה
    רחל 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    15 3
    ההפחדה ויצירת מצב החירום נועד להעביר את צווי החירום בתור חוקים קבועים ולשרת את ראש הממשלה שנמצא בניגוד אינטרסים.
    סגור
  • 11.
    אני בעד לחיות
    שרונית 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ולהיות בריאים. זו לא מגיפה אפידמיה, זו פנדמיה. מצבינו טוב, יחסית למקומות אחרים בעולם. לא בגלל פניקה אלא בגלל צעדים שננקטו. גם החברים שלך שאיבדו את הפרנסה ישמחו להשאר בריאים. אף אחד עוד לא ממש יודע איך הקורונה מתנהגת ומה קורה כש"מבריאים"
    סגור
  • 10.
    דובר בית חולים איכילוב
    פנינה 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    צודק בהחלט צריך לחיות אם זה ולישמע להנחיות
    סגור
  • 9.
    כנראה שעובדים עלינו, זו לא מגפה. (ל"ת)
    רונה 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 8.
    דובר בית חולים
    גמלאי 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם הוא בתפקיד רשמי של דובר משמעו מוסר לציבור את השקפת הרופאים במוסד בו עובד מאחר וזו שליחותו המקצועית.
    סגור
  • 7.
    זה משרת את הסמרטוטים בחלוקת השלל (ל"ת)
    יואב 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 6.
    כמה שביבי דופק אותם ככה הם מצביעים לו (ל"ת)
    חה חה חה 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 5.
    אכן סערה בכוס מים, ריחוק ושמירת הגיינה גבוהה וקבועה.
    דר מלודניק 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רבותיי היקרים ההיסטריה בקורונה עושה רק לאחד טוב -ביבי ....היא תורמת מאוד להנהגה המזופתת שלנו לשרוד וקבל רק ג'ובים. ועל זה נאמר ההשתקה והסגר משרתת את הסדר
    סגור
  • זה גם ימנע
    בראלי 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נזלת, וזיהומים אחרים כי אנשים התרגלו להשתעל בציבור. למשל באוטובוס מאחור משתעלים וזה מדביק במחלות.
    סגור
  • 4.
    נראה אותו כשיפתחו השמיים
    שרה 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נראה אותו שיפתחו השמיים, המצב היום הוא בזכות.העובדה שכמעט לא נכנסים חולים מחו"ל.
    סגור
  • 3.
    ואת זה הוא אומר על סמך מה?
    יערית 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מומחה לוירוסים? מערכת החיסון?
    סגור
  • 2.
    דובר איכילוב
    גברת 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    האיש צודק בהחלט.אנשים מונעים על ידי פחד והיסטריה.זה הורס את המדינה.
    סגור
  • 1.
    הוא רופא? מה ההכשרה שלו לדבר? (ל"ת)
    קראסטי הליצן 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    8 18
    סגור
  • מאמין שיותר מליצמן ב 12 שנל לפחות (ל"ת)
    חכם חנוכה 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • סוגרים את האזרח בכלא והגנבים שולטים
    ין 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אתה צודק ד"ר מאחורי הקורנה יש משהו מסריח
    סגור
  • וסותמים לנו את הפה עם מסכה וריחוק חברתי
    רות 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והגרוע מכל - כל הפרוטוקופים והמסמכים על משבר הקורונה נגנזו ל30 שנה.
    סגור
  • מה ההכשרה שלו לדבר?!
    יוגב 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הוא דובר ומקבל משכורת בשביל לדבר ובעיקר לדברר. והוא אומר את דעתו בצורה מנומקת שנשמעת (בעיניי) מאוד הגיונית ופרופורציונלית.
    סגור
  • ומה שקורה באירופה וביתר העולם זה גם אג'נדה של ביבי? הלו (ל"ת)
    ציפי 06/2020/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אג׳נדה
    אודה 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שקורה פה הוא ניצול עצום של ראש הממשלה את המצב שקורה באירופה. מנצל את הפחד של האנשים, מציג נתוני שקר (חולים במקום נשאים) מתעלם לחלוטין מדעות של מכון ויצמן וראשי בתי חולים על ההיסטריה כדי להעביר את החוקים שלו. בקיצור משקר שיש מגפה כדי להעשות דיקטטור.
    סגור
  • מסכימה איתך ב100%. אבל רוב העם -אין שכל אין דאגות. (ל"ת)
    רות 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור