דעות

ראש מועצת בית אל: "תושבי יו"ש שילמו מחיר יקר על האמונה בצדקת הדרך"

ראש מועצת בית אל זועם על ההחלטה לסגת מההחלטה על סיפוח יו"ש. "העתיד של ישראל, העתיד של כולנו, לא תלוי בסגירת עסקאות כלכליות עם מדינה ערבית עשירה"
שי אלון |  13
שי אלון, ראש מועצת בית אל
אפשר להאשים את הקורונה, אפשר להאשים את האמריקאים, אפשר להאשים את האופוזיציה, אפשר להאשים אפילו את הקואליציה, אבל השורה התחתונה היא שקיבלנו הבטחה, וההבטחה הזאת לא מומשה. 
רק בחודש ינואר האחרון הייתה החלת הריבונות עניין של סוף שבוע אחד. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עמד בטקס חגיגי בבית הלבן לצידו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, והיה נראה שכבר בתחילת השבוע הבא, המהלך ההיסטורי יהפוך לעובדה מוגמרת. שמונה חודשים לאחר מכן אכן התרחש מהלך היסטורי, אך לא זה שציפו לו. 
האם ההסכם עם איחוד האמירויות שווה את אובדן החלת הריבונות? חד משמעית לא. עם כל הכבוד ליתרונות שהוא טומן בחובו ולמחיאות הכפיים בעולם. עם כל הכבוד לזה שהצלחנו לעצבן את איראן והפלסטינים, מדינת ישראל שוב בחרה, בפעם המי יודע כמה, להיות חסרת עמוד שדרה. 
העתיד של ישראל, העתיד של כולנו, לא תלוי בסגירת עסקאות כלכליות עם מדינה ערבית עשירה. הוא תלוי בכך שאנחנו נדאג לאינטרסים שלנו, נשמור על הערכים שלנו, ונאמין בדברים שבגינם הגענו למזרח התיכון מלכתחילה. לא בשביל זה באנו לציון ולירושלים. בשביל יחסי שכנות טובים יכולנו ללכת על האופציה של אוגדנה. 
האם הנהגת מדינת ישראל מוכנה לשלם מחיר בשביל האמת שלה? האם היא מוכנה להילחם על הדברים החשובים לעתיד ילדינו? בזמן שראש הממשלה מתהדר בהישגים דיפלומטיים, יושבים רבים מתושבי מדינת ישראל ותוהים.
העולם מקשיב למסר שאנחנו מעבירים. אף אחד לא יכול להיות יותר פרו ישראלי מהישראלים. למרבה התסכול, מה שאנחנו אומרים, מה שאנחנו משדרים לעולם, הוא שאין לנו אמונה בצדקת הדרך. שאין לנו אמונה בזכותנו על יהודה, שומרון ובקעת הירדן. אם הייתה לנו, אז הריבונות הייתה עובדה מוגמרת ולא סאגה שגם אחרי חמישים שנים לא מגיעה לכדי פתרון.
ביהודה, שומרון ובקעת הירדן חיים אנשים ששילמו ומשלמים מחיר יקר על האמונה בצדקת הדרך. שמאמינים בזכותנו על יהודה, שומרון ובקעת הירדן, המולדת של העם היהודי. גם אחרי חמישים שנים הם ימשיכו במשימה שלקחו על עצמם. להפוך את הריבונות הישראלית במקומות ההיסטוריים הללו לעובדה מוגמרת. חיכינו אלפיים שנה, נחכה עוד קצת.
הכותב הוא שי אלון, ראש מועצת בית אל.
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    ראש מועצה שמוכן לוותר על שטחים. שמאלן מתחםש לימין
    אלי 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי אלון מוכן לוותר 70% מהשטחים להקמת מדינת ישראל אך ורק בכדי לספח את בית אל. זה ראש מועצה ללא עקרונות ואשר גדל והתחנך במסגרות שמאל בלי שום ערכים לארץ ישראל. בושה להתיעשבות שזה ראש מועצה ביוש.
    סגור
  • 11.
    ספחת
    אילן 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתשומת לב תושבי יוש ששלמו מחירעל צידקת דרכם, גם אנחנו הישראלים שלא מאמינים בדרככם , משלמים מחיר יקר על "צידקת דרככם"שמכנת את קיום המדינה....
    סגור
  • 10.
    נכבדי. עדיף כך. העתיד של כולנו שבוי כרגע בידכם. והוא
    גולן 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נראה טוב. אפתיע אותך. אתם לא לבד פה במדינה. למרות שבתוך ישוב הטרוגני מוקף גדר לפעמים זה נראה כך. יש פה עוד אזרחים במדינה.
    סגור
  • 9.
    שי. אלון
    יצחק 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני. מתפלא. שרק. עדכון. גילית את פרצופו. האמיתי של. ראש. הממשלה שלכם. ומגיע. לכם. אחד כזה. שאין. לו. מילה הרי. שאומרים. לכם. שהוא. לא. עומד. בהבטחותו אתם. מיד. תוקפים. את הצד. כנגד. הרי לכם. אין. בושה. הוא. יורק. עליכם. ואתם. אומרים. שזה. גשם. מגיע. לכם אבל. למה. כולם. צריכים. לסבול הגיע. הזמן. תשקיעו. אותו לתוך. הביוב. שהוא. גורם. במדינה
    סגור
  • 8.
    תושבי יוש
    משה גליקמן 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפ שילמו משלמים וישלמו מחיר יקר מאג על התמיכה הבלתי מסויגת והחולנית בנתניהו הגיע הזמן להתנתקות ממנו ומהליכוד
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    מכרתם את המצפון ותמכתם בהריסת הדמוקרטיה
    ביבי שקרן פתולוגי 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עשיתם כל דבר נוראי שניתן. הייתם מוכנים למכור הכול למען האמונה שלכם. אז אין שמח ממני שבחרתם נביא שקר. בטחתם במי שמזלזל בכול. הן בבני אדם הן בחוק והן בטובת המדינה. תרגישו קצת ממה שאנו שתורמים למדינה בגדול ונקראים בוגדים
    סגור
  • 6.
    אולי עכשיו תבין שלאדם הזה אין עקרונות
    חיים 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רוב האנשים החושבים יודעים מזמן שביבי מיליקובסקי דואג רק לטובתו האישית.ברוך הבא,אתה בחברה טובה
    סגור
  • 5.
    אז אולי זו איננה צדקת הדרך?.
    משה המתנחל 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי הידיד הדמיוני לא אוהב מתנחלים ולכן מטרטר אותם ואולי בכלל הידיד הדמיוני פרש ולא ביפר?
    סגור
  • 4.
    בחיאת
    ע. צופיה 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה אחוז מתעניין בבית אל? יואיל ראש המועצה ויואילו נתיניו המוקצים ויעשו תפילה וינענעו בלולביהם ובטוטפותיהם וישטחו תלונתם לפני בורא עולם נאמבר וואן דה וואן אנד אונלי ושיואיל הקב'ה לסייע בידם. והיה ולא סייע יודי בבקשה ראש המועצה שהוא מאוכזב מידידו הדמיוני ויאכל צינור כדבעי ובא גואל לציון ויוריד את המתנחלים אנשי ריב ומדון שהרוע והשקר מכתיב דרכם ויענישם עד שיאמרו חטאנו פשעינו עווינו ויצאו בשאלה ושכנעו את המוסלמים ואת הנוצרים ואת מיניהם ומיניינם בפסיותו של האל ויצהלו וישחו וסמוטריץ יצא מאוכזב מהידיד הדמיוני מה לא מסייע במאום יצא בשאלה גם הוא נרפאה הארץ והשקט שרר לנצח הצחים. תודה.ו
    סגור
  • 3.
    אתה מיעוט
    ראובן 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והרוב לא תומך במדיניות שלכם. ניצלנו מאסון.
    סגור
  • 2.
    רמאי
    בנצי 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה באמת לא הפנמתם עד עכשיו שאתם מתעסקים עם הרמאי הכי גדול הוא גר בבלפור לא ביהודה ושומרון שקרן גדול ותמשיכו לבחור בו נראה אתכם פחדנים
    סגור
  • 1.
    ממתי אתם מתעסקים בעניינים מדיניים? רק כשזה נגד ביבי? (ל"ת)
    חח 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה ימין... :) (ל"ת)
    גיא 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור