מינויים

צעד מסקרן: זה המינוי החדש בחברת הסטארט אפ

Zero Networks, חברת הסטארט אפ הפותרת את אחת הבעיות הגדולות באבטחת הסייבר, הודיעה על מינויה של קרן תומר לתפקיד ראשת סגל ההנהלה
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks הודיעה על מינויה של קרן תומר לתפקיד ראשת סגל ההנהלה (Chief of Staff). במסגרת תפקידה תוביל קרן שורה של פעילויות שיתמכו בצמיחתה המואצת שלZero Networks  בארה"ב ובמדינות נוספות שבהן פרוסה פעילתה המסחרית.
לפני שהצטרפה ל-Zero Networks שימשה קרן תומר כראש המטה של חברות הסטארט-אפ Justt  ולפני כן של Augury. נוסף על כך כיהנה במספר תפקידי ניהול מוצר ותפעול בחברות Augury, Toluna ו-Oracle ישראל. לקרן תואר ראשון במנהל ציבורי וממשל מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במערכות מידע ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.
 
Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי - ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות  להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.


קרן תומר, ראשת סגל ההנהלה של Zero Networks (קרדיט צילום: רוני הרמן)

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks: "קרן מצטרפת אלינו בעת שאנו חווים צמיחה מואצת ונערכים להפוך לחברה בינלאומית גדולה. ניסיונה הרב כראש מטה של הנהלות חברה, הן סטארט-אפים והן חברות בינלאומיות, יסייע לנו בגיבוש ויישום של אסטרטגיית פיתוח עסקי והתרחבות גלובלית ואין לי ספק, שהיא תתרום רבות להצלחתנו בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה