מינויים

למרות עליית המחירים: מנכ"ל מועצת החלב ממשיך לקדנציה נוספת

מועצת החלב מודיעה כי איציק שניידר נבחר בפה אחד להמשיך לקדנציה נוספת כמנכ"ל המועצה. שניידר: "גם בקדנציה הקרובה נמשיך לפעול יחד עם מקבלי ההחלטות לחיזוק הענף והעצמת החקלאות הישראלית"
מערכת ice | 
בקבוקי חלב (צילום shutterstock)
מועצת החלב מודיעה כי מנכ”ל המועצה, איציק שניידר, נבחר הבוקר פה אחד על ידי דירקטוריון המועצה לקדנציה נוספת בתפקיד. שניידר הודה לחברי הדירקטוריון על המשך הבעת האמון בדרך שבה הוביל את המועצה והענף.

(קרדיט: נועם גיגר)
בנאומו אמר כי: “ענף החלב הוא אי של יציבות בשוק המזון הישראלי ואחד ממרכיביו הבסיסיים של ביטחון המזון. גם בקדנציה הקרובה נמשיך לפעול יחד עם מקבלי ההחלטות לחיזוק הענף והעצמת החקלאות הישראלית, זאת בייחוד שגם הקונספציה של האוצר בדבר העברת המדינה לתלות מוחלטת בייבוא, התבררה כחסרת תכלית”.
 
כזכור, בימים האחרונים נרשמה עלייה במחירים בחברות מוצרי החלב וברקע העלאת המחירים, חלק ממוצרי החלב של תנובה במחסור נקודתי של קווי מוצרים ספציפיים בעקבות רצף ימי השבתון שגרר איתו חג הפסח. בסופרמרקטים גדולים וכמו כן גם במרכולים וחנויות קטנות נרשם חוסר חמור, ספציפית במוצרי תנובה. נזכיר כי תנובה הודיעה ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי על העלאת מחירים אחרי הודעה שפרסמה המדינה, לפיה עודכנו מחירי מוצרי החלב המפוקחים של תנובה בשיעור של 4.48%. המחיר החדש יכנס לתוקף עם תחילתו של חודש מאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה