מינויים

חברת Pomvom הישראלית במינוי חשוב: זו יו"ר הדירקטוריון החדשה

שירה פאיאנס-בירנבאום שכיהנה בשנתיים האחרונות כדירקטורית בחברה מונתה ליו"ר הדירקטוריון. בירנבאום נכנסת לתפקיד כאשר באמתחתה 25 שנות קריירה ותפקידים בכירים רבים ביניהם: משנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל
מערכת ice | 
שירה פאיאנס-בירנבאום (צילום גיל קרמר)
חברת Pomvom המספקת פתרונות דיגיטאליים לתיעוד חווית הלקוח בפארקי שעשועים ואטרקציות ברחבי העולם הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויה של שירה פאיאנס בירנבאום ליו"ר הדירקטוריון, זאת לאחר כהונה של למעלה משנתיים כדירקטורית בחברה.
בירנבאום בעלת 25 שנות קריירה במהלכה איישה תפקידים ניהוליים בכירים רבים ביניהם: משנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל ומנהלת חטיבת ניהול ביצועים, אסטרטגיה ושיווק וטרנספורמציה דיגיטלית בחברה, נשיאה גלובאלית של חברת הסייבר סימפייר וכן מנכ"ל וכיזמית חברת "חצי חשבון" מקבוצת הפניקס.
 
יהודה מינקוביץ', מנכ"ל Pomvom בירך על המינוי: "שירה, דמות בולטת באקו-סיסטם העסקי ובתעשייה. היא בעלת ניסיון עשיר ומוכח בתפקידים הרלוונטיים לפעילות החברה". על כניסתה לתפקיד החדש, מסרה בירנבאום:"אני מודה ושמחה על בחירתי ליו"ר דירקטוריון חברת Pomvom, אותה אני מלווה למעלה משנתיים וחווה מקרוב את חדוות היצירה, ההתפתחות והצמיחה".
עוד התייחסה בדבריה לייצוג הנשי בקרב הנהלת החברה שעומד על למעלה מ-50%: "אני גאה להיות חלק מחברה המתמקדת בקידום נשים לתפקידים משמעותיים". חברת הטכנולוגיה Pomvom נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ולה הסכמים בלעדיים עם פארקי שעשועים באירופה, ארצות הברית ויפן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה