מינויים

עדי צפדיה מונה למנכ"ל גילת רשתות לוויין

צפדיה כיהן בחודשים האחרונים כמנכ"ל זמני ולפני כן כסמנכ"ל הכספים במשך 5 שנים. כעת הפך המינוי לרשמי. היו"ר דב בהרב: "מאמין שניסיונו של עידו יניב ערך ללקוחות, לבעלי המניות ולעובדי גילת" 
שרון טל |  1
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת (צילום גילת)
חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי היא ממנה את עדי צפדיה למנכ"ל גילת. עדי צפדיה כיהן כמנכ"ל הזמני של גילת מאז ה-2 ביולי השנה, ולפני כן כיהן כסמנכ"ל הכספים של גילת ב-5 השנים האחרונות.
דב בהרב, יו"ר גילת, הגיב למינוי: "אני שמח לדווח כי עדי צפדיה אשר כיהן כמנכ"ל הזמני של גילת מאז ה-2 ביולי 2020, יכהן מעתה כמנכ"ל גילת. עדי מביא עימו ניסיון עשיר והבנה עמוקה של תעשיית הלוויינים, אשר אני מאמין כי יניבו ערך ללקוחות, לבעלי המניות ולעובדי גילת. בשם דירקטוריון גילת, אנו רוצים לאחל לגילת הצלחה תחת ידיו האמונות של עדי."
"זהו כבוד בעבורי להתמנות למנכ"ל גילת, ואני רוצה להודות ליו"ר דירקטוריון גילת ולכל חברי הדירקטוריון על האמון והתמיכה," אמר עדי צפדיה מנכ"ל גילת. "אני מחויב באופן מלא לגילת ובטוח כי ביחד עם חברי ההנהלה המסורים והעובדים המוכשרים שלנו, ננווט את גילת לצמיחה מואצת ולרווחיות". 
גילת רשתות לוויין, היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, החברה מתכננת ומייצרת מוצרים חדשניים ומספקת פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. החברה מספקת פלטפורמת רשת תקשורת לוויינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים ביישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. יישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשורה משמחת
    עין 11/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה המון בהצלחה לו ולנו העובדים
    סגור