מינויים

אחד הבוררים הבכירים בישראל נבחר ליושב ראש מכון אדלר

עמוס גבריאלי, מבכירי המגשרים המשפטיים בישראל, נבחר לתפקיד ויהיה אמון על קביעת האסטרטגיה של המכון לשנים הבאות, ופיתוחו, ליווי המנכ"ל בנושאים שונים, קישור וחיבור לגורמי מפתח משפיעים בתחום וגיוס ואיתור משאבים לצורך פעילויות המכון
כפיר אדר | 
עמוס גבריאלי (צילום עמוס גבריאלי)
עורך הדין עמוס גבריאלי, בן ה-56, אחד מבכירי המגשרים המשפטיים והבוררים בישראל, נבחר לתפקיד יושב ראש מכון אדלר. מי שפיתח שיטה ייחודית ליישוב סכסוכים מורכבים, גישר רבים מהסכסוכים הבולטים במדינה בעשורים האחרונים ומשמש כחוקר ומרצה בתחומי המשפט ויישוב הסכסוכים באוניברסיטאות בארץ ובעולם.
גבריאלי כיהן בעברו כסגן ראש עיריית כפר סבא ועסק בעיקר בתחומי התרבות והחינוך בעיר. בתקופה זו, ייסד את התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים על שם פנינה זלצמן בה הוא מכהן כנשיא. במסגרת תפקידו כיושב ראש מכון אדלר יהיה גבריאלי אמון על קביעת האסטרטגיה של המכון לשנים הבאות, ופיתוחו, ליווי המנכ"ל בנושאים שונים, קישור וחיבור לגורמי מפתח משפיעים בתחום וגיוס ואיתור משאבים לצורך פעילויות המכון.
לאחר מינויו אמר גבריאלי: "מכון אדלר הוא מוסד חשוב הפועל למעלה מ-50 שנים, כגוף האוחז באידיאולוגיה המשנה ומעצבת את הסדר החברתי על פי תורתו הייחודית של אלפרד אדלר. הווית המכון, אשר בסיסה בתרבות השיח והגישור, תואמת את פועלי כמשכין שלום המעדיף את ההסכמה על פני סמכות. אני נכנס לתפקיד חשוב זה עם תחושת שליחות גדולה, במטרה לשמר את חשיבותו ומעמדו של המכון ולהגדיל את מקומו ותפקידו ההכרחי בעיצוב נורמות והתנהלות בחברה הישראלית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה