מינויים

אינטל העולמית: מנכ''ל החברה מסיים את תפקידו, המנייה מזנקת ב-10%

חברת השבבים המצליחה מודיעה כי מנכ''ל החברה יסיים את תפקידו בחודש פברואר ויוחלף על ידי מנכ''ל VMware שמתמחה בפיתוח תוכנות הדמיה. ההודעה הובילה לעלייה במניות החברה
ארנולד נטייב | 
בוב סוואן, פטריק גלסינגר (צילום Magma Images, טוויטר/בוב סוואן, יוטיוב/Talks at Google)
מנכ''ל אינטל העולמית, בוב סוואן צפוי לסיים את תפקידו בחודש פברואר הקרוב, כך עולה היום (רביעי), מדיווח שפורסם ב-CNBC. מי שיקבל את התפקיד הנחשק הוא מנכ''ל VMware, פאת גלסינגר.
ההודעה הובילה לעלייה של כ-10% במניית אינטל, לעומת זאת מניית VMware חוותה יום קשה יותר עם ירידה של למעלה מ-5%. התאריך הרשמי של סיום תפקידו של סוואן יהיה ב-15 לפברואר. 
סוואן מונה למנכ"ל בינואר 2019 לאחר ששימש כמנכ"ל זמני במשך שבעה חודשים. בתקופת כהונתו של סוואן, אינטל ספגה אבדות קשות מצד החברות המתחרות. במהלך הקיץ דיווחה אינטל כי שבבי הדור החדש שלה יתעכבו בזמן שהיצרנית המתחרה AMD כבר הספיקו לשלב את השבבים שלהם במחשבים החדשים. בתקופת כהונתו אפל הודיעה כי תשתמש בשבבים משלה במחשבי המק, ותסיים שותפות בת 15 שנים עם אינטל.
קרן ההשקעות (Third Point Management) דחקה באינטל לבצע שינויים בהנהלת החברה בעקבות רכישות כושלות שביצע המנכ''ל לטענתם וכי החברה איבדה את הייצירתיות בתקופתו. המבקרים הצביעו על העובדה כי מנכ"ל אינטל לא הגיע מרקע טכני, לאחר שכיהן בעבר כסמנכ"ל כספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה