מינויים

מינויים חדשים ב"רשת 13": ערן הוכמן ויוחאי בניטה מונו למשנה למנכ"ל

מי ששימש סמנכ"ל הכספים ועמיתו שימש סמנכ"ל פיתוח עסקי והשקעות, ימונו לעבוד לצד אבי בן טל. עם כניסתו של האחרון לתפקיד המנכ"ל, היו שניהם שותפים לתהליך ההתייעלות של רשת והבאתה לרווחיות.
כפיר אדר |  7
ערן הוכמן ויוחאי בניטה (צילום יחצ ואורי דוידוביץ)
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 הודיע על שני מנויים חדשים בהנהלת רשת 13: יוחאי בניטה, כיום סמנכ"ל הכספים וערן הוכמן, כיום סמנכ"ל פיתוח עסקי וההשקעות ימונו למשנה למנכ"ל רשת 13. במהלך השנה האחרונה, עם כניסתו של בן טל לתפקיד, היו שניהם שותפים לתהליך ההתייעלות של רשת והבאתה לרווחיות.
הוכמן ימונה למשנה למנכ"ל וימשיך לנהל את הפיתוח העסקי, ההשקעות ותהליכי הרכש בחברה. הוכמן הצטרף ל"רשת 13 " לפני כשנה. קודם לכן, עבד בקבוצת "ידיעות אחרונות" במשך 15 שנים במהלכן ובמשך עשור שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ynet וכמנהל זרוע הרכישות וההשקעות של קבוצת ידיעות אחרונות. 
בניטה שהצטרף ל"רשת 13" לאחר המיזוג של רשת עם ערוץ 10 ימונה למשנה למנכ"ל ובנוסף לניהול הכספים יקבל אחריות גם על מחלקת המחקר. קודם לתפקידו זה שימש כסמנכ"ל הכספים של קבוצת אלון רבוע כחול.
בניטה מסר: "אני מודה ליו"ר דירקטוריון, נדב טופולסקי, ולמנכ"ל רשת, אבי בן טל על האמון והתמיכה שהם נותנים בי לאורך הדרך. אני גאה להיות חלק מרשת 13 ואמשיך לפעול להצלחת החברה בהווה ובעתיד".
הוכמן מסר: "רשת 13 נמצאת בעיצומה של תקופה מסקרנת, מלאת הזדמנויות, פיתוחים ויעדים מאוד גדולים. אני שמח להיות חלק מהובלתה של רשת בשוק הטלוויזיה הישראלי, ובטוח שנמשיך להוביל להישגים בולטים ומשמעותיים גם בעתיד הקרוב" ומודה ליו"ר דירקטוריון, נדב טופולסקי, ולמנכ"ל רשת, אבי בן טל על הבחירה והבעת האמון".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תותחים כל הכבוד להם (ל"ת)
    תותחים כל הכבוד להם 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 5.
    ערן תותח אמיתי
    הגר 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    22 4
    היה מנהל שלי בלוח ידיעות מספר שנים. מקצוען שאין כדוגמתו. פרפקציוניסט וחד, בעל יחסי אנוש מעולים, אדם ערכי וסופר אינטליגנט.
    סגור
  • איש גאוותן שאין לא מושג מניהול - ילד
    נוני 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 23
    האיש הרס את הערוץ
    סגור
  • 4.
    מנויים ראויים כל הכבוד ובהצלחה לשניהם ! (ל"ת)
    יואב 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    28 3
    סגור
  • 3.
    ערן הוכמן ויוחאי בנטיה מנויים סופר ראויים !!
    יריב 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    28 1
    כואב להרבה אנשים השיוניים שביצעו בחברה הרקובה הזאת ששנים סחטה את בעלי המנויים עד שהגיעו האנשים התותחים הללו ובשנה וקצת הפכו חברה הפסדית לחברה רווחית אז כל הצקצקנים אכלו את הכובע ואוכלי החינם הלכו הבייתה ...
    סגור
  • 2.
    מנויים סופר ראויים - חתכו בבשר איפה שכאב ... (ל"ת)
    דניאל 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    27 3
    סגור
  • 1.
    ערן הוכמן- מינוי עלוב
    נתי א. 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 30
    כאחת שעבדה לא מעט עם ערן , חייבת לציין שהוא העובד שהיה השנוא ביותר במערכת. לא מצליח לקבל שום החלטה באופן עצמוני אלא רק פוסי של בן טל ( התותח!). אלמלא בו טל, היה ממשיך לחתום אבטלה. שמעו, פשוט לא ראוי למשרת מנהל זוטר אפילו. לא כאיש מקצוע ולא כאדם. שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל
    סגור