מינויים

היסטוריה במגזר הבדואי: חופית קלימובסקי- שץ מונתה למנכ"לית מועצת אל-קסום

קלימובסקי- שץ, שכיהנה עד כה בתפקיד מנהלת האגף לתכנון אסטרטגי  של המועצה, ברכה על מינויה החדש: "זו ציונות לתת לכל ילד ערבי ביישובי המועצה את אותו סיכוי שמקבלים שאר ילדי ישראל"

מערכת ice | 
אל קסום (צילום Romayan)
היסטריה בחברה הבדואית: חופית קלימובסקי- שץ נבחרה בימים אלה לתפקיד המנכ"לית  של מועצה האזורית אל-קסום, מדובר באשה הראשונה שמונתה לתפקיד זה ביישוב בדואי. המועצה מאגדת תחתיה שבעה ישובים בנגב, המטפלת עבור המדינה גם במספר ישובים בדואים בלתי מוכרים. 
קלימובסקי- שץ (31) נשואה ואם לפעוט בן שלושה חודשים כיהנה עד כה בתפקיד מנהלת האגף לתכנון אסטרטגי של המועצה. היא תחליף את מנכ"ל המועצה היוצא, אייל ניזרי, שעזב את התפקיד לאחר שהותקף פיזית על ידי חבורה של בריונים אלימים חבושי כובעי-גרב, שפרצו ללשכתו על רקע מהלכים שביצעה המועצה לצמצום פשיעה מאורגנת ומנהל לא תקין.
ראש המועצה האזורית אל-קסום, סלאמה אלאטרש, מסר: "הדרך לקידומם המהיר של יישובי מועצת אל-קסום מחייבת גיוס טובי האנשים הראויים לתפקידים השונים במועצה". סלאמה איחל הצלחה לחופית ואמר כי העובדה שנבחרה לתפקיד אישה נועדה, בין השאר, לשדר מסר מעצים לנשים בחברה הבדואית.
חופית קלימובסקי-שץ, מסרה: "אני מתחברת לחזון של ראש המועצה להביא את יישובי המועצה למצב דומה לזה של הישובים היהודים במרחב. מבחינתי זו ציונות לתת לכל ילד ערבי ביישובי המועצה את אותו סיכוי שמקבלים שאר ילדי ישראל. כדי שהמדינה תוכל להמשיך לרוץ קדימה צריך לעבוד קשה ולצמצם פערים בחברה הישראלית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה