מינויים

ענת שפרנק תמונה למנהלת מחלקת הדרמה ב"רשת 13"

המפיקה מנוסה בתחום הקולנוע וסדרות הדרמה תמונה למנהלת מחלקת הדרמה של הערוץ: "מודה על הבעת האמון, נביא למסך דרמות וקומדיות מעולות"
כפיר אדר |  2
ענת שפרנק (צילום טל גבעוני)

ענת שפרנק, מפיקה מנוסה בתחום הקולנוע וסדרות הדרמה תמונה למנהלת מחלקת הדרמה של "רשת 13". לשפרנק ניסיון מקצועי רב בתחום הדרמה, ולמעלה מעשר השנים האחרונות הייתה חלק ממחלקת הדרמה של הערוץ.

כשבין הפרוייקטים עליהם היא חתומה: "המדרשה" (סדרת דרמה ואקשן, שנרכשה לשידור על ידי נטפליקס), "הרמון" (סדרת דרמה בהשראת ספרה של מעיין סמדר "נשות ההרמון" שנמכרה בשנת 2019 לרשת הטלוויזיה SBS האוסטרלית), "לצבי יש בעיה" (סדרת דרמה קומית מוקומנטרית בכיכובו של צביקה הדר), "שנות ה-80" (קומדיית מצבים טלוויזיונית, שיצרו שלום ומני אסייג), "נבסו" (קומדיית מצבים שיצרו יוסי ואסה, שי בן עטר וליאת שביט, שזכתה בפרס האמי הבינלאומי לסדרה הקומית הטובה ביותר לשנת 2018) והסדרה "בלקספייס" (סדרת דרמה-פשע בכיכובו של גורי אלפי).


לפני כן, ענת הפיקה בפועל סרטי קולנוע וסדרות דרמה לכל גופי השידור, כשבין הפרויקטים עליהם היא חתומה גם "אחד העם 101" (קומדיית מצבים וספין אוף לסדרה אחד העם 1), "טקסי דרייבר" (סדרת דרמה קומית שיצר השחקן יובל סגל), הסרט "שבעה" (סרט קולנוע בבימויים של שלומי ורונית אלקבץ) ועוד.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכניות של "רשת 13": "הבחירה בענת למנהלת מחלקת הדרמה של "רשת 13" הוא מינוי טבעי ומתבקש לאור היותה חלק ממחלקת הדרמה של "רשת 13" בעשר השנים האחרונות, כשרונה ותרומתה הגדולה למחלקה, שנמצאת בתנופה ועומדת בפני אתגרים גדולים עם מספר דרמות שכבר נמצאות בפיתוח והפקה. אני מאחל לענת בהצלחה רבה בתפקיד החשוב הזה.”
ענת שפרנק מסרה: "אני מודה להנהלת "רשת 13" על הבעת האמון, שמחה ונרגשת לקראת העבודה עם היוצרים והמפיקים המוכשרים בתעשיית הטלוויזיה, ביחד נביא למסך דרמות וקומדיות מעולות".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סקסית בטירוף! (ל"ת)
    אחד שיודע 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה!
    שני 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה סדרות! כל הכבוד והמון הצלחה
    סגור