מינויים

אושר מנויו של עופר פינשטיין כמנכ"ל המועצה לצרכנות

המינוי יצא לפועל לאחר אישור הוועדה לבדיקת מנויים ברשות החברות ושר הכלכלה ח"כ עמיר פרץ. יכנס לתפקיד מיד עם תום חול המועד פסח: "שמח מאוד להזדמנות שניתנה לי לקחת חלק בעשייה הברוכה של המועצה לצרכנות עבור ציבור הצרכנים בישראל"

כפיר אדר | 
עופר פיינשטיין (צילום יחצ יוני רייף)
הוועדה לבדיקת מנויים ברשות החברות ושר הכלכלה ח"כ עמיר פרץ, אישרו את מינויו של עו"ד עופר פינשטין למנכ"ל המועצה, בעל ניסיון רב בניהול חברות גדולות כמנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות. פינשטיין יכנס לתפקיד מייד עם תום חול המועד פסח.
עו"ד פיינשטיין אמר  כי: "אני שמח מאוד להזדמנות שניתנה לי לקחת חלק בעשייה הברוכה של המועצה לצרכנות עבור ציבור הצרכנים בישראל. אני בטוח שיחד נוכל להתגבר על האתגרים הניצבים בפנינו ולצאת לדרך חדשה ולמעורבות משמעותית של המועצה בחיי הכלכלה בישראל  לטובת ציבור הצרכנים".  
שנת 2020  העמידה גם בפני המועצה הישראלית לצרכנות  אתגרים חסרי תקדים- עליה של 70% בכמות התלונות, התמודדות עם סוגיות משפטיות חדשות בנוגע להשפעת המשבר על קיום חוזים צרכניים, מציאת פתרונות למתן סיוע אפקטיבי כשמרבית החברות והעוסקים היו סגורים. בסך הכול הוגשו למועצה בשנת 2020 בכל הערוצים (פורום, טלפון, ורשתות חברתיות) כ-113,643 פניות. במהלך השנה החזירה המועצה לצרכנים סך של  9,053,518 שקל זאת על אף שחלק גדול מבתי העסק  עדיין לא שבו לפעילות מלאה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה