מינויים

סבב מינויי בכירים בערוץ הכנסת: זה המנכ"ל והעורך הראשי החדש

המועצה לשידור כבלים  ולווין אישרה את מינוייהם של שני בכירים לתפקידי המפתח של הערוץ: מנכ"ל הערוץ והעורך הראשי. השניים יובילו יחד את ערוץ כנסת ויהיו אמונים על פיתוח הערוץ
יהודה לוינגר | 
אלעד רונן (צילום יחצ)
מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של ערוץ הכנסת. המועצה לשידורי כבלים ולווין אישרה היום (חמישי) את מינוייהם של שני בכירים לתפקידי המפתח של הערוץ. אלעד רונן מונה למנכ"ל הערוץ ואייל אופנהיים לעורך הראשי.
אלעד רונן בעל 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בשוק התקשורת. ניהל את תקציבי ההפקות המקומיות של YES, ניהל את הסכמי הספורט ורגולציה ובמקביל שימש כייעוץ שיווקי לארגונים מובילים במשק. בנוסף, עמד רונן בראש אגף פיקוח של המועצה לשידורי כבלים ולווין וכראש מטה ברשות השנייה.
אייל אופנהיים ניהל בעבר את ערוץ 8 בהמשך שימש כמנהל מחלקת הבידור והאקטואליה ברשת, בנוסף שימש כעורך הראשי של ערוץ 24  של קשת. את דרכו בתקשורת החל בערוץ הספורט כאחראי על חדשות הספורט ויציע העיתונות ובהמשך שימש כסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט.
השניים יובילו יחד את ערוץ כנסת ויהיו אמונים על פיתוח הערוץ, תוך שמירה על סטנדרטיים מקצועיים גבוהים לצד פיתוח תוכניות האולפן וקידום הפלטפורמות הדיגיטליות של הערוץ.
ערוץ כנסת פועל ברישיון משנת 2018, במסגרת הזכייה במכרז עבר הערוץ מתיחת פנים ודגש רב הושם על הנוכחות בזירות הדיגיטלית- פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ויוטיוב, והנגשתו לקהל צעיר יותר. הערוץ מביא תכנים מגוונים ביניהם תוכניות האולפן "כנסת הבוקר" עם יעקב אילון, "פרלמנט צהריים", "משחק חוץ", "ערב טוב כנסת" תוכניות אולפן בערבית ורוסית לצד שידורים ישירים של ועדות הכנסת ומליאת הכנסת.
ערוץ כנסת משדר ממשכן הכנסת בירושלים ומסקר באופן שוטף את פעילות הכנסת, הוועדות והמליאה ומביא לצופים מבט מזוויות שונות ומגוונות על הפעילות הפרלמנטרית ברשות המחוקקת בישראל.
מהערוץ נמסר היום כי "מינויים של אלעד רונן ואייל אופנהיים לערוץ כנסת, ערוץ האקטואליה הפוליטית הממלכתי ציבורי, יצעידו את הערוץ להישגים נוספים ומחוזות חדשים תוך המשך שמירה על סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים".
אלעד רונן מסר לאחר המינוי: "אני מודה לבעלי המניות, לדירקטוריון ולמועצה לשידורי כבלים ולווין על האמון ומצפה לאתגרים שבניהול הערוץ. אני נרגש להצטרף לנבחרת המצויינת שעובדת בערוץ כנסת ובטוח שיחד נמשיך להצעיד את הערוץ למחוזות חדשים תוך שמירה על מקצוענות וחדוות יצירה".
אייל אופנהיים מסר הוסיף: "גאה ונרגש להצטרף לשורה של אנשים מוכשרים שעובדים בערוץ כנסת, ובטוח שיחד נדע להביא לציבור בכל הפלטפורמות בו הוא צורך את המידע שלו את העשייה הרבה במשכן הכנסת. תוך שמירה על סטנדרטיים גבוהים ועל שיח מכבד. מבקש להודות למועצה לשידורי כבלים ולווין על האמון שנתן בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה