מינויים

מעוף זכתה במכרז של המשרד לשוויון חברתי ומינתה מנהל

קבוצת מעוף שזכתה במכרז הניהול של תוכנית "ותיקים בעבודה" של המשרד לשיוויון חברתי מינתה למנהל התוכנית את ירון לובינסקי
מערכת ice |  1
ירון לובינסקי (צילום יחצ)
קבוצת מעוף, שעוסקת בהון אנושי, גיוס, הכוונה וייעוץ, מודיעה על מינויו של ירון לובינסקי לניהול תוכנית "ותיקים בעבודה" של המשרד לשוויון חברתי, שתופעל ע"י קבוצת מעוף.
מטרת תוכנית "ותיקים בעבודה" הינה השמת אזרחים בני 60 ומעלה בשוק העבודה, תוך מתן מענה הן למחפשי העבודה בגילאים אלו, והן למעסיקים שזקוקים לעובדים ומחפשים אנשים עם ניסיון תעסוקתי לארגונים וחברות. במסגרת הפרויקט, האזרחים הוותיקים שיצטרפו ייהנו מהכשרות וסדנאות וליווי של צוות מיומן שיסייע להם למצוא עבודה, ויחבר אותם אל מעסיקים אפשריים עד להשמה מוצלחת.
קבוצת מעוף, שזכתה במכרז להפעלת הפרויקט, תחבר את מחפשי העבודה שיפנו אל התוכנית, עם מעסיקים שמעוניינים ליהנות מכישוריהם ויכולותיהם האישיות והמקצועיות של בעלי ניסיון תוך קידום שינוי בעולם התעסוקה.
ירון לובינסקי הוא מומחה במשאבי אנוש עם ניסיון מקצועי של 25 שנים, בתפקידי ניהול בכירים, בחברות מובילות בישראל. ירון בעל ניסיון רב בניהול והפעלה של מערכי גיוס והשמה, בפריסה ארצית ובהיקף של אלפי השמות בשנה, ובהפעלה של פעילות מקצועית לקידום תעסוקתי והשמה של אוכלוסיות עם חסמי כניסה לשוק העבודה. בין היתר, שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק וסמנכ"ל תפעול בחברת "אורטל ולעבודה", סמנכ"ל לקוחות בקבוצת פילת, מנכ"ל משותף בחברת "מטרה טובה" בתעסוקה חרדית. בנוסף, ירון בעל תואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מטעם אוניברסיטת תל אביב.
אבי חיימוף, מנכ"ל קבוצת מעוף אמר: "זכייתה של מעוף במכרז לשילוב אזרחים ותיקים, הינו צעד נוסף של הקבוצה לקידום ושילוב אוכלוסיות מגוונות בשוק העבודה. קבוצת מעוף לוקחת חלק גם בהפעלת מרכזי תעסוקה לעולים חדשים, המגזר החרדי, המגזר ערבי ואנשים עם מוגבלות, כמו כן, מפעילה גם את  תוכניות סטארטר והמסלול הירוק – המציעות תוכניות הכשרה להשתלבות במקצועות מבוקשים. אנו שמחים על הזכות שניתנה לנו לקדם גיוון והכלה בשוק העבודה הישראלי ומזמינים מעסיקים שמעוניינים לעשות כך לפנות אלינו עד היום. אני מאחל לירון הצלחה רבה בתפקידו, ירון מגיע עם ניסיון רב בתחום ואין לי ספק כי הוא יצליח מעל ומעבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מעניינת מאד.. ואותי במיוחד
    מגי מנדי מזור 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א.ג.נ , במילוי הטופס ב "וותיקים בעבודה".. משום מה, לא ניתן היה לבחור, "מיקום מגורים" בעיר : "תל אביב יפו" , אנא שימו לב. . אולי יש לבדוק ולתקן.. משהו בלוג שהוכנס. בהקורה, מגי מנדי
    סגור