מינויים

מכאל לבנק ירושלים: זה המינוי החדש לתפקיד המשנה למנכ"ל

בנק ירושלים הודיע הבוקר על מינוי חדש לתפקיד המשנה למנכ"ל, גיל טופז. הממונה החדש יחליף את המשנה היוצא דודי לוי שסיים את תפקידו אחרי חמש שנים
מערכת ice | 
יעקב פלד
בנק ירושלים הודיע היום (שלישי) על מינויו של יעקב פלד, סמנכ"ל, ראש חטיבת אשראי בכאל, מונה לתפקיד משנה למנכ"ל וראש החטיבה הקמעונאית בבנק ירושלים. פלד כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים במערכת הבנקאית. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל ראש חטיבת אשראי בכאל תוך קביעת מדיניות ותורת האשראי, אחריות על מוקדי הגביה ויצירת קווי פעילות ומוצרים חדשים בתחום האשראי.
טרם הגיעו לחברת כאל, פלד מילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים, ביניהם מנהל האגף בנקאות מסחרית בבנק דיסקונט וכמנהל אגף לניהול סיכונים בבנק. טרם הצטרפותו לקבוצת דיסקונט, כיהן במספר תפקידי ניהול בפיקוח על הבנקים ובתפקידו האחרון ניהל את יחידת הערכה מוסדית.
יעקב פלד רואה חשבון בהשכלתו ובעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית. פלד יחליף בתפקידו את המשנה למנכ"ל דודי לוי מי שכיהן בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית והוביל את ביצועי הבנק לשיאים חדשים. כמו כן הוביל שינוי משמעותי בשירות ומכירות ובתפישת הבקרה בבנק. לוי מסיים תפקידו בבנק ירושלים לאחר כחמש שנים ובקרוב יתחיל תפקידו כמנכ"ל חברת המימון החוץ- בנקאי אמפא קפיטל.
גיל טופז מנכ"ל הבנק אמר "אני סמוך ובטוח בהצלחתו של יעקב פלד, ומודה לדודי על שורת מהלכים שהוביל בבנק ומאחל הצלחה בתפקידו החדש כמנכ"ל אמפא קפיטל"
מינויו של פלד מותנה באישור בנק ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה