מינויים

עידו חג'ג' לוקח צעד אחורה, זה המנכ"ל החדש בקבוצה

עידו חג'ג' מפנה את כיסא המנכ"ל בקבוצת חג'ג' שבבעלותו ובבעלות אחיו צחי, בינואר הקרוב ייכנס לתפקיד המנכ"ל החדש שנבחר על ידי דירקטוריון החברה
מערכת ice | 
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל)

קבוצת חג'ג' בבעלות צחי ועידו חג'ג' מודיעה היום (שלישי) כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו של רועי וישנוביצקי לתפקיד מנכ"ל החברה. המינוי ייכנס לתוקף החל מינואר הקרוב.  וישנוביצקי יחליף את עידו חג'ג', מבעלי השליטה בחברה, שכיהן כמנכ"ל מאז היווסדה והחליט לפנות את הכיסא לבכיר מקבוצת אראונד טאון. חג'ג' יישאר לכהן כדירקטור בחברה ולהוביל את  כניסת החברה לתחומים חדשים בענף הנדל"ן. 

וישנוביצקי (39) הוא בעל תואר ראשון BA במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל. במשך השנים כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות נדל"ן בישראל ובאירופה ומחזיק בניסיון בייזום ופיתוח נדל"ן, נדל"ן מסחרי, פרויקטי בנייה, פרויקטי אנרגיה ופרויקטי גמר.
 



בחמש השנים האחרונות מילא תפקידים בכירים בקבוצת AROUNDTOWN SA בשליטת יקיר גבאי, כאשר בתפקידו האחרון כיהן במשך כשנה כמנכ"ל TLG IMMOBILLIEN AG ,שהינה חברת נדל"ן מסחרי ציבורית גדולה בגרמניה הנסחרת בשווי של כ-3 מיליארד אירו, כשקודם לכן שימש במשך כ-4 שנים כדירקטור מנהל וסמנכ"ל כספים ב-ATCP Management GmbH, חברת הניהול של AROUNDTOWN. בין השנים 2016-2015 עבד וישנוביצקי בקבוצת א. דורי.

רועי וישנובסקי, ייכנס לתפקיד המנכ"ל בקבוצת חג'ג'

קבוצת חג’ג’ נסחרת בשווי של 1.1 מיליארד שקל ונחשבת לאחת מיזמיות הנדל"ן הגדולות בישראל והפעילות ביותר בתל אביב. ברשות הקבוצה פורטפוליו של עשרות פרויקטי נדל"ן, כולן במיקומים במיקומי פריים.
עידו חג'ג' מסר כי על המינוי, "אנו משאירים את ניהול החברה השוטף למנכ"ל שאנו סומכים עליו לאחר תקופה ארוכה בה בדקנו מועמדים שונים. רועי הוא המתאים ביותר לתפקיד, יכול להנהיג את קבוצת חג'ג' קדימה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה. כעת אוכל להתפנות בחג'ג' לפיתוח תחומים חדשים מעבר ליזמות קלאסית בה התמקדנו עד כה". 
רועי וישנוביצקי מסר כי "אני גאה להצטרף לחברה מהמובילות בתחומה בישראל ולהמשיך להוביל את החברה לשיאים חדשים בשוק הנדל"ן בישראל".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה