מינויים

אמנון שעשוע במינוי חדש: מנהלת השיווק בבנק הדיגיטלי הראשון

הבנק הדיגיטלי הראשון בבעלותו של פרופ' אמנון שעשוע הודיע על מינוי בתפקיד מנהלת השיווק והמכירות לקראת השקת הבנק בתחילת 2022. זו מנהלת השיווק החדשה
מערכת ice |  1
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבנק הדיגיטלי הראשון, שבבעלות פרופ' אמנון שעשוע ובניהולו של גל בר דעה, נמצא בימים אלה בתקופת הרצה לקראת השקתו בתחילת 2022. היום (ראשון) הודיע הבנק על מינויה של מור יוגב לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות.
יוגב, שכיהנה בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, תוביל את האסטרטגיה השיווקית של הבנק ויישומה תחת סמנכ"ל השיווק, המכירות והלקוחות, רועי קציר. יוגב היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ומינהל עסקים מהמרכז הבינתחומי, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון (התמחות בהתנהגות צרכנים). היא בעלת ניסיון של שמונה שנים בתחום השיווק, בין היתר באסם ובמשרד הפרסום גליקמן, שמיר, סמסונוב, שם ניהלה את אסטרטגיית הפרסום הדיגיטלי של חברות מובילות במשק, בהן החברה המרכזית למשקאות וחברת פרטנר.
 
"אני מתרגשת להצטרף למיזם המשמעותי הזה ולהיות שותפה לבנייה של בנק חדש בישראל, בנק שבראש ובראשונה אני ובני המשפחה שלי נרצה להיות לקוחות שלו", מסרה יוגב, והוסיפה כי "האתגר עבורנו הוא לבנות מערכת יחסים של אמון וביטחון מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, כזו שבה הם יאמינו שאין לנו שום כוונה להרוויח מחוסר הידע או הזמן שלהם. נעשה הכל כדי לפתור עבורם כאב שעד עכשיו לא הצליחו לתת לו מענה: המורכבות בניהול הכסף".
קציר מסר כי "הצטרפותה של מור כמנהלת השיווק של הבנק היא צעד משמעותי לקראת השקתו של הבנק לציבור הרחב. אנחנו הולכים להציע, לראשונה זה עשורים, אלטרנטיבה למערכת הבנקאית המסורתית. החזון שלנו הוא להציע לכלל משקי הבית בישראל, שירותי בנקאות פרטית, שהיו עד כה זמינים רק למעטים. מור תוביל את האסטרטגיה השיווקית של הבנק ותיצור תשתית פרסומית שתחבר את הלקוחות לערכים שלנו. אנחנו מאמינים שיחד נשנה את יחסי הכוחות במערכת הבנקאית בישראל".

מור יוגב. צילום: גיא שלום
משרד הפרסום המלווה את הבנק הוא no no no no no, yes של גדעון עמיחי. הבנק השיק באחרונה מיני קמפיין פרסומי המעלה על סדר היום את רפורמת הניוד בקליק בין בנקים שיצאה לדרך בספטמבר
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מחכה למייל שאוכל לפתוח חשבון. אך הפסקתם לשלוח לגמרי
    אודי 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה, מדיבורים למעשים.
    סגור