מינויים

טלטלה בחברות אלפא של בזק: סמנכ"ל הכספים הדומיננטי פורש

לאחר שלוש שנים בהן כיהן כסמנכ"ל הכספים של שלוש חברות אלפא של בזק,  תומר שני הודיע למנכ"ל רן גוראון על עזיבה. שני סוגר 18 שנה בחברת פלאפון 
מערכת ice | 
תומר שני אלפא (צילום יונתן בלום)
תומר שני, סמנכ"ל הכספים של חברות הבת של בזק: פלאפון, yes ובזק בינלאומי, הודיע הבוקר (שני) למנכ"ל, רן גוראון, כי בכוונתו לפרוש ולסיים את תפקידו וזאת לאחר 18 שנים בחברה. שני החליט לקחת פסק זמן ולעשות לביתו.
שני, שכיהן בשלוש האחרונות כסמנכ"ל הכספים, ימשיך להוביל את הדו"חות הכספיים המסכמים את הרבעון הרביעי והשנתי הצפויים להתפרסם במרץ 2022, ויישאר בתפקידו עד למציאת מחליף במקומו.
 
כזכור, השנה האחרונה הייתה קשה בגזרת הכספים בחברות הבת של בזק, לאור אי התאמות בדו"ח הרבעון השלישי שנה שעברה במאזנים של בזק בינלאומי, אי התאמות שהגיעו לעשרות מיליוני שקלים. פרשת אי ההתאמות הגיעה לאחר מחיקת 300 מיליון שקל משווי החברה בעקבות פרשת המנויים הכפולים, הגם שבבזק בינלאומי הכחישו שיש קשר בין המקרים. 
תיקון הדו"חות הכספיים לרטרו-אקטיבי לתקופה ארוכה אחורה, הוביל גם לדרישה להחזרת בונוסים של מיליוני שקלים מהנהלת החברה, גם מבכירים שכבר עזבו כמו המנכ"ל לשעבר מוטי אלמליח.
 
במכתב שנשלח לעובדים, הוסיף גוראון על עזיבת תומר שני: "תומר החל את דרכו כחשב בחברת פלאפון משם התקדם למנהל אגף בחברה ולפני כ-8 שנים מונה לסמנכ"ל הכספים של פלאפון. במרץ 2019 החל לשמש כסמנכ"ל הכספים בכל שלוש החברות. במהלך כהונתו בתפקיד, הוביל תומר מהלכים רבים וחשובים, ניהל בחוכמה ובמסירות נושאים בעלי מורכבות גבוהה וסייע רבות לביסוסן והצלחתן של שלוש החברות באחת התקופות המורכבות והמאתגרות ביותר בשוק התקשורת הישראלי".
"ברצוני להודות ולהביע את מלוא הערכתי לתומר היקר על שיתוף פעולה פורה ומקצועי, על עשייה משותפת ארוכת שנים ועל חברות, מסירות ותמיכה ללא לאות. אני שמח על התקופה שזכינו לעבוד יחד ומאחל לו הצלחה ובעיקר הנאה מהמשך הדרך". 
שני מונה על ידי גוראון כרצף של מינויים מחברת פלאפון להנהלת אלפא. שני שימש כסמנכ"ל כספים בפלאפון במשך חמש שנים לפני שמונה לסמנכ"ל הכספים של כלל חברות הבת של בזק. שני נחשב לאחד מהאחרונים מהבכירים שנשארו מתקופת אלוביץ'. 
תומר שני הוסיף לאחר הודעתו על עזיבה: "אני מסיים תקופה מלאת עניין וסיפוק בקבוצה ששימשה עבורי בית. שוק התקשורת מרתק ומלא באתגרים ואני שמח שהייתה לי הזכות להוביל מהלכים משמעותיים ולהיות שותף להליך הסינרגיה בין החברות, באחת התקופות המשמעותיות ביותר בענף התקשורת. אני מודה מקרב לב לרן גוראון ולגיל שרון על התמיכה, החברות ושיתוף הפעולה הפורה בינינו ובטוח כי הקבוצה תמשיך לצמוח ולפרוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה