מינויים

העיתונאי שחשף את פרשת סרסור הסוהרות עוזב את וואלה!

לירן לוי שחשף את פרשת סרסור הסוהרות הודיע כי הוא עוזב את אתר וואלה, זה היעד החדש שלו
מערכת ice |  1
לירן לוי (צילום פייסבוק, ראובן קסטרו)
לירן לוי, כתב המשטרה והפלילים של וואלה בשנתיים וחצי האחרונות, הודיע היום (חמישי) כי הוא עוזב את האתר ומצטרף לקבוצת תקשורת אחרת ווותיקה לא פחות של קבוצת ידיעות אחרונות. 
כזכור, לוי הצטרף לוואלה בספטמבר 2019 ומשמש ככתב המשטרה של האתר. לוי היה אחראי על כלל שירותי ביטחון הפנים באתר כמו שירות בתי הסוהר, הכבאות והצלה. במהלך עבודתו חשף את פרשת המין בכלא צלמון. 
 
לפני הצטרפותו לאתר וואלה, לוי שימש ככתב המשטרה של ערוץ 20 ושם, במאי 2018, חשף את פרשת סרסור הסוהרות. הפרשה עלתה לכותרות בחודש האחרון לאחר שלוי חשף כי המפקד החדש של כלא גלבוע, גונדר פרדי בן שטרית, שאמר: "סירסרו בחיילות חובה על מנת לספק חיילות חובה למחבלים לצרכים מיניים. אירוע הסרסרות זה היה אירוע מכונן".
 
לירן לוי כאמור, הודיע: "שמח לבשר שבקרוב אתחיל לשמש ככתב המשטרה והפלילים של עיתון ידיעות אחרונות ואתר וואינט בחטיבת החדשות המאוחדת של הקבוצה. תודה ענקית לאתר וואלה שבו עבדתי בשנתיים וחצי האחרונות ולאנשים המדהימים שם". בידיעות אחרונות בירכו: "ברוך הבא לירן לוי! שמחים ונרגשים שאתה מצטרף".
צפו בסרטון:
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מן הפח אל הפחת
    יואל 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהפראבדה של השמאל לפשקאוויל של המדינה, זה סמרטוט אדום וזה סמרטוט אדום ועוד מעט שניהם יאבדו לגמרי את הטיפה אמון שנשאר להם ככלי תיקשורת לגיטמיים מה שבטוח זה שעיתונות ודיווח חדשותי אין שם זה צהובוני רכילות של השמאל הפרוגרסיבי.
    סגור