מינויים

במקום יפתח רון טל: זה המנכ"ל החדש של מגדל אחזקות

מגדל אחזקות, החברה האם של חברת הביטוח מגדל, החליטה למנות לתפקיד המנכ"ל את יוסי בן ברוך. הוא יחליף בתפקיד את יפתח רון טל, שהודיע לפני כשלושה שבועות על התפטרותו

איתמר כהן | 
שלמה אליהו (צילום יח"צ)
חברת מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (החברה האם של חברת הביטוח מגדל) הודיעה היום (חמישי) כי הוחלט למנות לתפקיד המנכ"ל את יוסי בן ברוך. הוא יחליף בתפקיד את יפתח רון טל, המשמש כיום יו"ר מגדל ביטוח, שהודיע לפני כשלושה שבועות על כוונתו לפרוש בסוף החודש מתפקיד מנכ"ל מגדל אחזקות.
בן ברוך (51), שייכנס לתפקידו ב-1 בינואר, משמש כיום בתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברת מגדל ביטוח, תפקיד שבו הוא אמור להמשיך לכהן גם לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל החברה האם. בן ברוך, שכיהן ב-2018-2014 כמנכ"ל מגדל שוקי הון, הוא בעל תואר ראשון במשפטים וחשבונאות ותואר שני במינהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
 
המינוי של בן ברוך מתרחש בתקופה סוערת במגדל אחזקות. זאת, על רקע פרישתו של רון טל מתפקיד המנכ"ל בתחילת החודש, לאחר שהאסיפה הכללית של החברה לא אישרה לו העלאה בשכר ופטור מפני תביעות, וכן ברקע העימות שניטש בינו לבין בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, סביב מינויו של שגיא יוגב לתפקיד מנכ"ל מגדל ביטוח.
מגדל אחזקות נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-5.2 מיליארד שקל, והיא חברת הביטוח הרביעית בגודלה בישראל מבחינת שווי שוק. החברה, שמנהלת נכסים בהיקף של כ-350 מיליארד שקל ומשרתת כ-2.4 מיליון לקוחות, סיכמה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח של כ-416 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-47 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה