מינויים

הג'וב הרותח בשוק הנדל"ן מתפנה: מי יבחר לתפקיד הנחשק?

מנכ"לית מינהל תכנון, דלית זילבר, צפויה לסיים את תפקידה באוגוסט. ועדת איתור למציאת המחליף צפויה לצאת לדרך. מי המועמדים המובילים?
מערכת ice | 
דלית זילבר (צילום יניב קנטור)
שוק הנדל"ן כמרקחה. על רקע משבר הדיור ועליית המחירים הבלתי נמנעת, צפויה להתפנות אחת המשרות החשובות והמשמעותיות ביותר בתחום – זו של מנכ"לית מינהל תכנון, דלית זילבר, שצפויה לסיים את תפקידה בחודש אוגוסט הקרוב.
ועדת איתור למציאת מחליף או מחליפה לזילבר תחל בקרוב מאוד את פעילותה, והמשימה לא צפויה להיות פשוטה כלל ועיקר, שכן מדובר בגוף החשוב ביותר בנוגע למדיניות התכנון בישראל, וכמובן האחראי הבלעדי על המשאב היקר ביותר שיש לארצנו הקטנטונת להציע – קרקעות. כפועל יוצא, מנכ"ל מינהל תכנון נחשב לאחד הג'ובים היוקרתיים והנחשקים בענף הנדל"ן.
 
הנבחר או הנבחרת לתפקיד ייבחנו גם ביכולת לנהל שיתוף פעולה אפקטיבי מול שרת הפנים, איילת שקד, שכידוע יחסיה עם זילבר ידעו עליות ומורדות ובין השתיים התגלעו לא מעט חילוקי דעות מהותיים – בהם הקמת 11 יישובים חדשים בנגב ובגולן והבנייה על קו החוף תוך הקמת שש מרינות חדשות – תוכנית ענק שזילבר התבטאה כנגדה בגלוי ואישרה רק אחת מתוכן, באזור נהריה.
מנגד, שקד מעוניינת מאוד בקידום התוכנית ופועלת לחידוש הדיונים בנושא חרף התנגדותה הנחרצת של מנכ"לית מינהל התכנון. בכלל זה, תומכת שקד בהקמת מרינה נוספת בנתניה, זאת בשל לחצים בנושא שמפעילה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר.  
על פי הערכות, המתיחות בין השתיים היא גם הסיבה לפרסום המוקדם והחריג של ועדת האיתור מצד שקד, כחצי שנה לפני תום כהונתה של זילבר, וזאת על מנת לסמן את סיום דרכה של האחרונה בתפקיד.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה