מינויים

השותפה של ספוטיפיי מינתה סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי

עמית פלציג יוביל את הפעילות המסחרית של ADIO המשווקת את הפרסום בספוטיפיי, ואת הפרסום בפודקאסטים של תאגיד השידור 'כאן הסכתים' ושל גופי שידור מובילים בישראל. מנכ"ל ADIO: "שמחים לקבל אותו לשורותינו בדיוק במציאות שבה בישראל ובעולם נוצרו זינוקים אדירים בהאזנה למוזיקה"

מערכת ice | 
עמית פלציג (צילום ADIO)
עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי (CRO) של חברת ADIO השותפה העסקית של ספוטיפיי בישראל בבעלות דרור גנות. פלציג יוביל את הפעילות המסחרית של ADIO המשווקת את הפרסום ב-Spotify, ואת הפרסום בפודקאסטים של תאגיד השידור 'כאן הסכתים' ושל גופי שידור מובילים בישראל.
עמית פלציג הוביל בשלוש השנים האחרונות את ההקמה ואת ניהול  תחום ה-TV ADDRESSABLE בחברת פרטנר המתמחה בפרסום וידאו פרוגרמטי מטורגט ומבוסס דאטה במסכי הטלוויזיות (OTT Advertising). בעברו שימש כסמנכ"ל המכירות והפיתוח עסקי בחברת המדיה הדיגיטלית Fortvision והמנהל המסחרי של חברת הפרסום בעולמות הגיימיניג Advanced Media וכן באתר הספורט ONE. 
 
דרור גנות, מנכ"ל ובעלים ADIO: "אנו שמחים לקבל את עמית פלציג לשורותינו בדיוק במציאות שבה בישראל ובעולם נוצרו זינוקים אדירים בהאזנה למוזיקה בסטרימינג ולפודקאסטים ובהתאמה-ביקושים בעליה מתמדת לפרסומות באודיו דיגיטל שנכנסות לתוך ואקום שווידאו ובאנרים לא יכולים למלא עבור המפרסמים.
"פלציג יוביל יישום של מהלכים שכבר החלו ב-ADIO  לרבות כניסתנו לשוק האודיו פרוגרמטי עם ספוטיפיי ועם הפודקאסטים המובילים בישראל ובנוסף, יחבור גם לתוכניות דגל נוספות שיוצאות לדרך כבר השנה, ב2022. אנו  רואים בעמית שותף מלא לחזון שלנו- להציע יכולות פרסום חדשות, עצמאיות, ואפקטיביות המאפשרות לכל מותג להגיע לקהלי היעד בצורה רחבה ומבדלת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה