מינויים

מוטי בן משה הכריע: זו הבכירה שקודמה באקסטרה ריטייל

קבוצת אקסטרה ריטייל בבעלותו של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן החליטה לשנות את שדרת ההנהלה, מי הבכירה שקודמה בקבוצה ומונתה לתפקיד סמנכ"לית חדשנות ועיצוב
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
במסגרת שינויים בשדרת הניהול של קבוצת אקסטרה ריטייל שבבעלותו של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן, הוחלט על קידומה של ויקטוריה יוסל לתפקיד סמנכ"לית חדשנות ועיצוב, כמי שאחראית על פריצות דרך שהובילו את הקבוצה בתחום הלבשת הבית, כלי מטבח לאירוח והגשה ומגוון גדול של גאדג'טים ואקססוריז.
לויקטוריה ניסיון רב בפיתוח, עיצוב והובלת טרנדים חדשניים של מותגי הקבוצה שהינם פרי עבודה של מעצבות סטודיו הבית TUTTO ARTE. ויקטוריה הובילה פרויקטים אסטרטגיים משמעותיים שהציבו את מותגי אקסטרה ריטייל בשורה הראשונה של מותגי פרימיום בתחום אופנת הבית, דוגמת 5 CROWNS, ופרויקט הדגל של הקבוצה - פתיחת רשת חנויות דיסני הום בקונספט עיצובי מיוחד בשיתוף חברת דיסני הבינלאומית. קונספט דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל צפוי להתרחב גם ליעדים חדשים ברחבי אירופה כולה. 
 
ויקטוריה, בוגרת "שנקר" במגמת עיצוב טקסטיל ופנים ובעלת תואר שני ביזמות וחדשנות במכללה למנהל, החלה את עבודתה ב'ורדינון' בשנת 2005 והייתה שותפה במהלכי ההתרחבות ובגיבוש האסטרטגיה של הקבוצה הצומחת והמתרחבת. 
דודי כהן מנכ"ל אקסטרה ריטייל מציין: "אין לי ספק שויקטוריה בתפקידה החדש תמשיך לפתח, לתרום ולהעשיר את יכולת הקבוצה להתפתח לתחומים נוספים ולעשות זאת ברמות הגבוהות ביותר. קידומה לתפקיד סמנכ"ל הינו הבעת אמון והוקרה לעשייתה בהובלת מהלכים הממצבים את אקסטרה ריטייל ומותגיה בקדמת הבמה".  

ויקטוריה יוסליה (צילום: שירה רז)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה