מינויים

התרחבות חקלאית: אלה המינויים החדשים בחברת האגרי-טק הישראלית

חברת טכנולוגיית החקלאות הישראלית מתרחבת וממנה סמנכ"ל Data ומנהלת HR חדשה. ומה הפלטפורמה הייחודית שהחברה מפתחת?
מערכת ice | 
חקלאים (צילום unsplash)
חברת האגרי-טק הישראלית מודיעה על מינויים של קיריל סמילנסקי לתפקיד  VP Dataוהילי סקר עמיאל לתפקיד מנהלת HR . יש לצין כי המינויים מתרחשים על רקע צמיחה מואצת של החברה, הנמצאת בתהליכי גיוס מואצים למגוון משרות.
בחברת Agritask ינהל קיריל את תחום מוצרי הדאטה בענף החקלאות והמזון, זאת על מנת לספק מידע מדויק ותובנות לחברות המזון, לחקלאים ולחברות הביטוח החקלאי. הילי תהיה אחראית על ניהול תחום כוח האדם בחברה.
 
חברת טכנולוגיית החקלאות AgriTask מפתחת פלטפורמה לניהול חכם של ייצור חקלאי ושרשרת אספקת המזון ומשלבת AI וML  על מנת לפתח מודלים אגרונומיים חדשניים שמבוססים על מאגרי המידע העצומים של החברה. החברה פועלת במגוון זירות במקביל ולקוחותיה הם בו זמנית החקלאים הקטנים והגדולים, יצרניות המזון וחברות הביטוח החקלאי.
החברה ממנפת מידע המגיע מהשטח ומהאוויר ומסייעת לעסקים חקלאיים לנהל את תהליך הגידול באופן מחושב ויעיל יותר. נוסדה בשנת 2010, מטה החברה נמצא בתל אביב, והיא מעסיקה 80 עובדים ברחבי העולם, עם משרדים בברזיל ובבולגריה.
 
אופיר ארדון, מנכ"ל החברה: ''החברה נמצאת בצמיחה מהירה ואנחנו שמחים להכניס לחברה בעלי תפקידים חדשים. אגריטסק היא חברה מגוונת, עם עובדים מכל רחבי העולם שפועלים על מנת לשמור על החקלאות ועל שרשרת אספקת המזון בעולם. אנחנו בעיצומו של גיוס של עשרות עובדים נוספים בארץ ובעולם, ומחפשים אנשים מוכשרים ויצירתיים, בעלי זיקה לחקלאות ומזון ורצון לייצר אימפקט חיובי. ''
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה