מינויים

סונוביה מינתה שני דירקטורים חדשים לחברה

סונוביה הודיעה על מינויים של אוהד כהן ורמי ששון לתפקידי דירקטורים בחברה. כהן הוא הנשיא המכהן של דלתא גליל ארה"ב וששון חבר ועדת האשראי בכלל ביטוח. מנכ"ל החברה: "שני מנהלים מנוסים"
מערכת ice | 
אוהד כהן (צילום יח"צ)
חברת סונוביה בע"מ העוסקת בפיתוח טכנולוגיית אשפרה ירוקה לטקסטיל באמצעות גלי קול, מודיעה היום (רביעי) על מינויים של מר אוהד כהן ומר רמי ששון לתפקידי דירקטורים בחברה.  
מר אוהד כהן, נשיא מכהן של דלתא גליל ארה''ב הינו מנהל מוערך בתעשיית הטקסטיל. בעל ניסיון ניהולי בינלאומי מוכח בתעשיית הטקסטיל בכל תחומיה - מכירות, שיווק, פיתוח מוצרים, הפצה, פיננסים, פיתוח עסקי ועוד. מר כהן מוביל את הפעילות של דלתא גליל ארה''ב החל משנת 2009  ובמסגרתה היה האחראי לכל יוזמות הפיתוח העסקי בחטיבות וניהל את הקשר אל מול המותגים והזכיינים של החברה. 
קודם לתפקידו כנשיא דלתא ארה''ב כיהן מר כהן בשנים 2006-2009 כמנהל דלתא גליל אירופה ולפניכן עבד בחברות גלובליות נוספות כגון: Kraft foods, Unilever ועוד. הנהלת החברה סבורה כי ניסיונו של מר כהן והיכרותו המעמיקה עם שוק הטקסטיל יסייעו לסונוביה בחדירה לשוק היעד של החברה.
 
מר רמי ששון הנו דירקטור, יועץ וחבר וועדות במספר גופים מוסדיים. חבר בוועדת השקעות ו-ועדת אשראי בכלל ביטוח, דירקטור ויועץ לחברות בורסאיות. בעשור האחרון כיהן כחבר וועדות השקעות והאשראי במנורה ובמגדל וכן כדירקטור בכרמל אולפינים. קודם לכן, כיהן מר ששון כסמנכ''ל פיתוח עסקי וקשרי משקיעים בבז''ן, כמנכ''ל בנק אדנים למשכנתאות וכמנהל סקטור המסחר בבנק מזרחי. הנהלת החברה סבורה כי ניסיונו של מר ששון והיכרותו המעמיקה עם שוק ההון הישראלי יסייעו לחברה בהתנהלותה השוטפת כחברה ציבורית. 
מנכ"ל סונוביה, יגאל זייתון: "אנו מברכים על הצטרפותם של אוהד כהן ורמי ששון לדירקטוריון החברה. מדובר בשני מנהלים מנוסים, אשר תורמים לחיזוק מיצובה של סונוביה כחברה ציבורית המקדמת שקיפות ואחריות תאגידית וכן כשחקנית טכנולוגית משמעותית בתעשיית הטקסטיל הגלובלית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה