מינויים

עם השקעות של מאות מיליונים: זו הקרן שמתחדשת בשותפה

Capital הושקה לפני כשנתיים כחלק לפעילות קבוצת 8Team אשר מפעילה מודל פאונדרי
ייחודי לייזום והקמת חברות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק. כעת, אחרי מצבור השקעות מרשים - זו השותפה החדשה בחברה
מערכת ice | 
8Team קפיטל (צילום 8Team קפיטל)
קבוצת 8Team מודיעה על הצטרפותה של הדר סיטרמן נוריס כשותפה ב-Team8 Capital, קרן הון הסיכון של הקבוצה. סיטרמן נוריס תצטרף לשותפים המנהלים של הקרן, שרית פירון ולירן גרינברג במטרה להרחיב את השקעות הפינטק של הקבוצה, השקעות שיתווספו לפורטפוליו הקיים בתחום הפינטק והאינשורטק והכולל בין היתר את החברות Planck, FundGuard, Sayata ו-Spiral.
סיטרמן נוריס מגיעה ל8Team לאחר כשמונה שנים במאסטרקארד העולמית בהן צברה ניסיון רב בפינטק בשוק האמריקאי ובשוק האירופאי. כמה מהשמות הבולטים ברשימה הגופים מולם עבדה כוללים את סיטי בנק, Chase, SocGen, Marqeta ,Rails Bank, Shopify, Google, Linkdin, Macy's, Expedia, Airbnb ועוד.
Team8 Capital הושקה לפני כשנתיים כחלק לפעילות קבוצת 8Team אשר מפעילה מודל פאונדרי ייחודי לייזום והקמת חברות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק. הקרן היא קרן הון סיכון במודל השקעה קלאסי, המשקיעה בחברות בתחומי ההתמחות של הקבוצה בשלבי סיד ו-A וממנפת את יכולות הקבוצה לתמוך בחברות הפורטפוליו בתחומי ה-Go To Market, גיוס טאלנטים, אופרציה. הקרן גייסה 160 מיליון דולר והשקיעה ב-12 חברות. ההון שגייסו חברות הפורטפוליו של הקרן ממשקיעים עומד על כ-500 מיליון דולר והשווי הכולל של החברות עומד על כשלושה מיליארד דולר. 
בחצי השנה האחרונה, הקרן ביצעה השקעות המשך בשבע מחברות הפורטפוליו שלה; ב-66% מהחברות ש-8Team קפיטל השקיעה בהם הושלמו סיבובי המשך משמעותיים עם קרנות מובילות ומשקיעים אסטרטגיים.
שנת 2021 היתה שנה שבה הפינטק שבר שיאים ובחברות פינטק בעולם הושקע סכום חסר תקדים של יותר מ-140 מיליארד דולר, פי 3 משנת 2020. בנוסף, כ-100 חברות פינטק הפכו לציבוריות ב-2021 וכ-1,500 חברות נרכשו. היקף ההשקעות בחברות פינטק ישראליות צמח פי 4 לעומת 2020 ועמד על כ- 6.5 מיליארד דולר. סיטרמן נוריס מצטרפת אל הצוות של Team8 Capital כשותפה במטרה להרחיב השקעות בתחום הפינטק, לנוכח הצמיחה הגדולה בתחום.
בשלוש וחצי השנים האחרונות סיטרמן נוריס הובילה את פעילות ההשקעות של מאסטרקארד אירופה, שכללה השקה של קרן אירופאית ייעודית ובחינה והובלה של השקעות אסטרטגיות לצד פיתוח הסכמים מסחריים משמעותיים עם חברות פינטק מתחומים שונים. 
שרית פירון, שותפה מנהלת ב-Team8 Capital: "בשנה האחרונה תחום הפינטק בישראל היה התחום שמשך הכי הרבה השקעות - השקענו בפינטק מיום הקמת הקרן אך עם הגידול בתחום הפינטק בעולם ובישראל בפרט, אנו מרחיבים את המומחיות שלנו בתחום בעזרת הדר, מתוך הבנה שכדי לחבור אל היזמים הטובים ביותר בתעשייה עלינו לייצר עבורם ערך יוצא דופן. הדר מביאה איתה מיומנות וניסיון פנומנליים, בעזרתה נוכל להמשיך ולתמוך בחברות חדשות בתחומי הפינטק וליצור ערך נוסף לחברות הקיימות בפורטפוליו".
 
הדר סיטרמן נוריס: "ההבנה בפינטק בישראל השתכללה מאוד בשנים האחרונות, הן מצד השחקנים הגלובליים שהגבירו את הפעילות שלהם בשוק המקומי והן מבחינת היזמים והחברות שהשוק המקומי יודע לייצר. אין לי ספק שהרוח היזמית והחדשנות הישראלית בשילוב עם החשיפה לפינטק גלובלי ימשיכו לצמוח בקצב מהיר ולייצר חברות פינטק מובילות בתחומן בשנים הקרובות. המודל הייחודי וההון האנושי שנמצא ב-8Team ממצבים את Team8 Capital בעמדת מפתח באקוסיסטם הישראלי, עמדה שנותנת לקבוצה יתרון בהובלת השקעות בתחום הפינטק.
"השילוב בין ניסיון מוכח בבניית חברות בקנה מידה עולמי יחד עם הגישה לחברות גלובליות מובילות כגון וולמארט וסיטיבנק שכבר היום משתפות פעולה עם הקבוצה, מעניקים לקרן בידול אמיתי שימשיך ויאפשר לנו לבצע השקעות נהדרות בחברות המחר של הפינטק הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה