מינויים

מנכ"ל קבוצת אפקון עוזב, בקבוצה מחפשים מחליף

אפקון נפרדת מהמנכ"ל לאחר ארבע שנים, ובקבוצה מחפשים מחליף. ישראל רייף, מבעלי הקבוצה, אמר: "נמשיך לקדם את מיצובה של אפקון בחוד החנית וכמובילת שוק. בתקופה הקרובה נקיים בחינה של מועמדים פוטנציאליים, וזאת על מנת לבחור מנכ"ל חדש, אשר יוביל את קבוצת אפקון בשנים הבאות"
מערכת ice | 
ירון קריסי (צילום סיון פרג')

מנכ"ל קבוצת אפקון, ירון קריסי, הודיע ליו"ר הדירקטוריון ומבעלי קבוצת אפקון ישראל רייף, כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בחברה לאחר למעלה מארבע שנים. קריסי הודיע על רצונו לסיים את תפקידו, וזאת לאחר למעלה מארבע שנים מוצלחות בתפקיד. קריסי צפוי לסיים את תפקידו במהלך החודשים הקרובים. בתפקידו הקודמים כיהן כמנכ"ל שיכון ובינוי ומנכ"ל סולל בונה.
 


קבוצת אפקון החזקות הנסחרת בבורסת תל-אביב, הינה מהקבוצות הוותיקות, המנוסות והמובילות בישראל בביצוע ומתן פתרונות כוללים לפרויקטים עתירי מערכות וטכנולוגיות בתחומי התשתיות, מערכות אלקטרומכניות, בקרה ואוטומציה ותקשורת.

ישראל רייף, היו"ר הפעיל של אפקון ומבעלי הקבוצה אמר: "אנו מודים לירון על תרומתו הברוכה לחברה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
לדבריו: "אפקון הינה מהחברות המובילות במשק בתחומי פעילותה. אנו נמשיך בקידום אפקון, באספקת תשתיות מתקדמות לעולם חכם ובייזום נדל"ן, והמשך מיצובה של אפקון בחוד החנית וכמובילת שוק". עוד אמר כי הקבוצה מחפשת מנכ"ל חדש: "בתקופה הקרובה נקיים בחינה של מועמדים פוטנציאליים, וזאת על מנת לבחור מנכ"ל חדש, אשר יוביל את קבוצת אפקון בשנים הבאות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה