מינויים

מנכ"ל חדש לבית הגלגלים: "נרגש לחזור למקום שעיצב את חיי"

עמותת בית הגלגלים הודיעה על מינויו של איש החינוך יהודה פרדימן למנכ"ל: "אני מודה על האמון ועל הבחירה בי ונרגש לחזור למקום שעיצב ושינה את חיי כמתנדב"
מערכת ice | 
יהודה פרידמן (משמאל) והמנכ״ל היוצא יונתן קרני (צילום לי קוזי)

הוועד המנהל של עמותת "בית הגלגלים" הפועלת לרווחת אנשים עם מוגבלויות, הודיעה היום (שני) על מינויו של יהודה פרידמן למנכ"ל הארגון. פרידמן בן ה-40 יחליף את יונתן קרני (41) שמסיים קדנציה של 6 שנים בתפקיד.


המנכ"ל הנבחר, יהודה פרידמן, מגיע לעמותה עם רקע עשיר בתחום החינוך. מאז שנת 2017 הוא שימש כמנהל ביה"ס "הירדן" לילדי זרים וחסרי מעמד. הוא כיהן כמנהל מרכזי המצוינות של עמותת "חינוך לפסגות" והוא בעל תואר שני במסלול מנהל ומנהיגות חינוכית מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, שימש כעמית בביה"ס למנהיגות ע"ש מנדל.


המנכ"ל היוצא של העמותה, יונתן קרני אמר כי "בשנים האחרונות, פרצנו שוב ושוב דרך בתפיסת החיים עם מוגבלות בחברה הישראלית והרחבנו את הפעילות של בית הגלגלים בכל קצוות הארץ וקיימנו פעילות עם כלל האוכלוסיות בישראל. אני מסכם פרק מרגש מאוד בחיי בסיפוק גדול ויודע שהמנכ"ל הנבחר והצוות הנפלא שמוביל את בית הגלגלים ימשיך להצליח ולשגשג״. פרידמן ציין כי "אני מודה על האמון ועל הבחירה בי ונרגש לחזור למקום שעיצב ושינה את חיי כמתנדב". 


 "בית הגלגלים" הוא ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל ששה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. הארגון פעיל מזה 42 שנים ומקיים, בעזרת מתנדבים, מסגרת רציפה לחניכים בעלי מוגבלויות מגיל 9, דרך ההתבגרות ובמהלך הבגרות, עם מגוון תוכניות ופעילויות, במטרה לאפשר רכישת מיומנויות חברתיות, אינטראקציות בינאישיות וקידום השתתפות חברתית ואזרחית בכל מעגלי החברה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה