מינויים

מפקד גל"צ החדש נקבע, אך המינוי הרשמי יחכה

לאחר שוועדת האיתור בחרה באור צלקובניק, שמשמש מנכ"ל 103FM לתפקיד, נותרה השאלה האם ניתן למנותו כעת כשממשלת המעבר בשלטון והמדינה בתקופת בחירות. היוע"משית תכריע בנושא
מערכת ice | 
גלצ (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)

עכשיו זה רשמי ועכשיו זה סופי. ועדת האיתור למפקד גל"צ בחרה את אור צלקובניק, מי שמשמש כמנכ"ל רדיו 103FM, בעברו חייל ואיש גל"צ במשך 14 שנה, לתפקיד מפקד התחנה הבא. 

היועצת המשפטית טרם אישרה לשר הביטחון בני גנץ למנות את המפקד שנבחר על ידי ועדה מקצועית עצמאית, בראשות האלוף במיל אמיר אבולעפיה, השופט לשעבר האלוף  במיל אילן שיף, ראש אכ״א האלוף יניב עשור, ודר זהר קדמון, למנות את המפקד שנבחר על ידי ועדה מקצועית חיצונית כשמנגד גוברת הביקורת על הישארות גלית אלטשטיין שנבחרה ישירות על ידי השר כממלאת מקום מפקדת התחנה בתקופת בחירות.
 



כמובן ששמו של צלקובניק לא הועבר עדיין רשמית לידיו של גנץ, כדי לאשר את המינוי, כאשר סוגית מינוי בזמן של ממשלת מעבר מרחף מעל. גלי בהרב-מיארה תכריע בסוגיה בהקדם כדי שניתן יהיה להתקדם עם השינוי.

צלקובניק בהחלטתו המשמעותית האחרונה ב-103FM, הדיח משידור עד להודעה חדשה את השדרן נתן זהבי בשל האמירות הקשות שלו נגד ערוץ 14 ומגישיה וייחל לך "שיישרף האולפן על יושביו"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה