מינויים

מלון חדש בדרך: זה המנכ"ל שיעמוד בראשו

המלון החדש ייחנך בשנה הבאה בצפת וכעת מודיעים ברשת המלונות על מינוי המנכ"ל שיעמוד בראשו אחרי שתי קדנציות ניהול במלונות הרשת באילת
מערכת ice |  1
דוד פתאל (צילום יחצ)
ירון סולומוביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל מלון "כנען" בצפת – מלון Wellness חדש מבית פתאל, אשר עתיד להיפתח באפריל 2023. לאחר כשני עשורים של מגורים בעיר אילת, במהלכן כיהן במגוון רחב של תפקידי ניהול, באגף החדרים ובאגף מזון ומשקאות העתיק סולומוביץ' את מקום מגוריו לצפון הארץ.
בין תפקידיו האחרונים כיהן כמנכ"ל מלון U קורל ביץ' אילת' ובשנה האחרונה כיהן בהצלחה רבה כמנכ"ל מלון U'  מג'יק פאלאס אילת', ירון סולומוביץ' נמנה על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה.
מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן מסרה: "אני שמחה ונרגשת מהמינוי של ירון סולומוביץ', אשר נמנה בקרב עתודת מנכ"ל של רשת מלונות פתאל וסמוכה ובטוחה כי יעשה את תפקידו החדש במסירות ומצוינות כפי שנהג עד כה. אני מאחלת המשך עשייה פורייה והצלחה רבה לירון ולכל צוות המלון החדש". 
לאחרונה, פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל הכוללת 243 בתי מלון ומעל ל-45 אלף חדרי אירוח בארץ ובחו"ל, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022, המלמדות על צמיחה חדה בהכנסות וברווחים בתמיכת העלייה בשיעורי התפוסה בכל אזורי הפעילות של החברה בארץ ובחו"ל. כמו כן,  החברה מעלה את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2022, ומעדכנת כי שיעור התפוסה הגיע לרמתו טרום משבר הקורונה.
 
החברה רשמה שיא בהכנסות ברבעון השני של שנת  2022 לכ- 1.5 מיליארד שקל, צמיחה של כ-134% בהשוואה להכנסות של כ-644.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה החדה בהכנסות מיוחסת לגידול בביקושים כמתבטא בעלייה בשיעורי התפוסה בכל אזורי הפעילות של החברה, בעוד שהרבעון המקביל אשתקד התאפיין בשיעורי תפוסה נמוכים יחסית בהשפעת מגבלות הקורונה והתאוששות הדרגתית ממשבר הקורונה הן בישראל והן באירופה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק חובות
    דיין איציק 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שרואים את הקריסה הפיננסית של פתאל מתחיל מסע יחצנות עם סיפורי פוגי , צפת ? מה זה בכלל ? מה זה ציריך , ומה יעשו עכשיו עם העלאת הריבית שמחקה להם כל שקל פנוי לעסור הקרוב
    סגור