מינויים

דלויט ו-SAP מכריזות על הרחבת שיתוף הפעולה בתחום הקיימות

חברות ההייטק הכריזו הבוקר על הרחבת שיתוף הפעולה במטרה להרתם למאבק במשבר האקלים, החברות ייצרו פלטפורמות שייקלו על ארגונים וחברות להתנהל ולייעל את האסטרטגיות עיסקיות אחראיות יותר
מערכת ice | 
SAP (צילום ויקיפדיה)
דלויט ו-SAP הכריזו כי הן מרחיבות את שיתוף הפעולה בתחום הקיימות ומשיקות שירותים חדשים להוביל חברות לשינוי בתחום. הפתרונות החדשים של דלויט, הבנויים על הטכנולוגיה של SAP, יסייעו ללקוחות לנווט בתהליכים חדשים היוצרים שיבוש בהתנהלות הקיימת בכל הענפים ולהטמיע פתרונות ברי-קיימא מקצה-לקצה.
 
שיתוף הפעולה מגיע בעקבות דו"ח CxO Sustainability Report של דלויט לשנת 2022 אשר חשף כי ישנה דאגה גוברת בקרב מנהלים עסקיים גלובליים בכירים בנושא שינוי האקלים, כאשר 79% מהנשאלים מאמינים כי העולם נמצא בנקודת מפנה בנוגע לפעילויות יזומות בנושא.
הפתרונות החדשים של דלויט מבוססים על הניסיון הנרחב של החברה בתחום הקיימות, ניהול ביצועים, טרנספורמציות פיננסיות בקנה מידה גדול והטמעת מערכות וטכנולוגיות. הפתרונות תוכננו לסייע ללקוחות לתכנן אסטרטגיות עסקיות אחראיות וגמישות בעולם, אשר הופך ליותר ויותר בלתי צפוי.
 
דלויט מספקת שירותי ביקורת, ייעוץ ומס המובילים בתעשייה למותגים רבים בעולם.  SAPהיא חברה מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. למעשה SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה