מינויים

קבוצת הלוגיסטיקה ממן מינתה את עופר בלוך כמנכ"ל החדש

דירקטוריון הקבוצה אישר היום את מינוי מנכ"ל שופרסל וחברת החשמל לשעבר. יו"ר הקבוצה נחמה רונן: "עופר בלוך הוא מהמנהלים המנוסים והמוערכים במשק הישראלי ואין לי כל ספק שהחברה בניהולו תמשיך לבסס את מובילותה לצד כניסה לתחומי פעילות חדשים"
מערכת ice | 
עופר בלוך (צילום פלאש90)
דירקטוריון קבוצת ממן (מסופי מטען וניטול), שבשליטת קבוצת תעבורה (65.9%) וקבוצת אלייד (21.75%), אישר היום (ד') פה אחד את המלצת יו"ר החברה נחמה רונן למינויו של עופר בלוך לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.
ממן נמנית על הקבוצות המקצועיות והוותיקות בישראל במתן שירותי לוגיסטיקה. החברה, מאגדת קבוצה של 12 חברות מובילות בתחומן, המספקות שירותים מקיפים לגופים מסחריים ולחברות מובילות במשק הכוללים טיפול במטען אווירי, שירותי קרקע לחברות תעופה, ניהול שרשראות אספקה (SCM) ומתן שירותי לוגיסטיקה לצד שלישי (TPL).
בלוך ייכנס לתפקיד ב-1.9.22 ויחליף את בועז צפריר שכיהן בתפקיד משנת 2016. בתפקידו האחרון שימש בלוך במשך תקופה קצרה כמנכ"ל שופרסל ולפני כן כיהן כמנכ"ל חברת החשמל, נייר חדרה, נטפים ו-YES.
נחמה רונן יו"ר דירקטוריון ממן אמרה, "אחד האתגרים הגדולים בפניה ניצבת קבוצת ממן בעת הזאת הוא יישום אסטרטגיית הצמיחה בסביבה של אי וודאות ברמה המקומית והגלובלית. עופר בלוך הוא מהמנהלים המנוסים והמוערכים במשק הישראלי ואין לי כל ספק שהחברה בניהולו תמשיך לבסס את מובילותה לצד כניסה לתחומי פעילות עסקיים חדשים".
מעופר בלוך מנכ"ל קבוצת ממן נמסר, "אני מודה לדירקטוריון ולבעלי המניות על החלטתם להעניק לי את המושכות להוביל את קבוצת ממן, הנמצאת בחוד החנית של ענף הלוגיסטיקה במשק הישראיל". 
 
ממן סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח נקי של כ-33 מיליון שקל, בדומה לרווח במחצית הראשונה אשתקד, אך בנטרול רווחי שערוך נדל"ן מדובר בגידול של כ- 55% ברווח הנקי. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם  בכ-19 מיליון ₪ ובנטרול רווחי שערוך נדל"ן ציין גידול מרשים של כ-88%. הכנסות החברה צמחו לסך של כ-512 מיליון שקל לעומת כ- 425 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-20%. במהלך הרבעון השני הסתכמו הכנסות החברה בכ-267 מיליון ₪ המשקף גידול של כ- 21%. בחברה מייחסים את העלייה בהכנסות לגידול בתחומי שירותי התעופה, השירותים הלוגיסטיים ומסוף המטענים.
הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-87 מיליון ₪, גידול של כ-47% בהשוואה לאשתקד כשהרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-62 מיליון, לעומת 58 מיליון אשתקד, גידול של 7%.
על רקע הסרת מגבלות הקורונה ביחס לתנועת נוסעים בארץ ובעולם בחודש מרץ השנה,  חלה עליה משמעותית בפעילות שירותי התעופה של הקבוצה שהובילה לגידול של כ-111.5% בהכנסות מגזר זה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני נרשמה הכפלה בהיקף ההכנסות מפעילות התעופה.
תנועת המטענים שטופלו במסוף ממן בתקופה הסתכמה בכ-110,897 טון, לעומת כ-94,409 טון בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 17% הנובעת בעיקר מהמשך מגמת הסטת פעילות תובלה ימית לאווירית. במהלך הרבעון השני עלו הכנסות פעילות המטענים ב- ב-21%.
הכנסות תחום השירותים הלוגיסטיים גדלו בכ-7% ועמדו על כ-305 מיליון ש"ח במהלך המחצית הראשונה , כתוצאה מפתיחת מרכזים לוגיסטיים חדשים, מקליטת לקוחות חדשים וגידול בפעילות הלוגיסטית מול לקוחות קיימים, הגידול קוזז בחלקו עם שחיקת רווחיות כתוצאה מהתייקרות כוח אדם ותשומות, עליה בחומרי גלם, עליה במחירי הדלק וההובלות. במהלך הרבעון השני עלו ההכנסות משירותים לוגיסטיים גם הם ב- 7%.
בחציון הראשון לשנת 2022 ייצרה החברה מזומנים מפעילות שוטפת בהיקף של כ-92 מיליון ש"ח, וזאת בהשוואה לתזרים מזומנים מפעילות שוטפת של כ-50 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. במהלך הרבעון השני עמד תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת 55 מיליון שקל בהשוואה ל-18 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההון העצמי של ממן הסתכם ב-30 ביוני 2022 בכ-497 מיליון ₪ בדומה לשווי השוק שלה שבו היא נסחרת בבורסה בת"א.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה