מינויים

לימור גוטפריד מונתה למנהלת מחלקת שמאות המקרקעין

לימור גוטפריד חוזרת לחברת פז כלכלה והנדסה לניהול המחלקה. ב-5 השנים האחרונות לימור כיהנה כשמאית מקרקעין בכירה בצוות ייעוץ הנדל''ם במחלקה הכלכלית בפירמת רואי החשבון EY  ישראל. לימור תחליף את ברק שורצברד אשר מונה על ידי משרד המשפטים לשמאי מכריע

מערכת ice | 
לימור גוטפריד (צילום שי שחר)
לימור מוסמכת במנהל עסקים מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל משנת 2004, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וניהול מהמסלול האקדמי המכללה למנהל משנת 2001, ובעלת רישיון שמאי מקרקעין משנת 2009. בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנים בתחום של ליווי פיננסי, בדיקות כדאיות (דוחות אפס) והערכות שווי מתפקידיה המגוונים, מתוכן 10 שנים כשמאית מקרקעין בכירה במחלקת השמאות בפז כלכלה והנדסה.
 
לדברי דניאלה פז ארז, מנכ''לית ובעלים של חברת פז כלכלה והנדסה, ''אנו שמחים לקבל בחזרה לחברה את לימור שמצטרפת לתפקיד ניהולי. אחת ממטרותיה היא להגדיל את מגוון העבודות והיקפי הפעילות של המחלקה. הידע והניסיון שצברה בתחום שמאות המקרקעין יסייע לה להצעיד את המחלקה קדימה ולממש את היעדים והמטרות העסקיות של החברה''.
חברת פז כלכלה והנדסה מעניקה שירותים במגוון תחומים, לרבות שמאות מקרקעין, ייעוץ כלכלי ופיננסי לפרויקטי בנייה ותשתיות ברמה הלאומית, עבור לקוחות במגזר הממשלתי והמוניציפלי, גופים מממנים ויזמים; ליווי ופיקוח פיננסי והנדסי, ייעוץ ופיתוח כלי מדיניות עבור גורמים ממשלתיים ומוניציפאליים וייעוץ ליזמים בתחום ההתחדשות העירונית, תכנון עירוני – ליווי וניהול תהליכי תכנון סטטוטוריים ברמה הלאומית והמוניציפאלית, כמו גם עבור יזמים וחברות פרטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה