מינויים

מינוי יוקרתי בוולדורף אסטוריה: זה מנהל אגף חדרים החדש

אמיר אבו ערפה, בן ה-34, מונה לתפקיד מנהל אגף חדרים במלון היוקרה וולדורף אסטוריה. לאבו ערפה ניסיון רב במלונאות והוא עבד במלון החל מפתיחתו
מערכת ice | 
אמיר מגיע לתפקיד עם ניסיון של 15 שנה במלונאות. בעל תואר במלונאות ועבר הכשרות רבות בארץ ובחו"ל. הוא התחיל בוולדורף אסטוריה כבר בפתיחת המלון ב2014 כסגן מנהל קבלה. ב7 השנים האחרונות כיהן כמנהל הקבלה ולאחרונה קודם למנהל אגף חדרים במלון. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחיד בעיר ירושלים ושייך לרשת הילטון העולמית. המלון הידוע באיכותו ובחוויית השירות והאירוח יוצאת הדופן המוענקת לאורחים, הכריז הבוקר על המינוי במטרה להמשיך להתפתח ולהתקדם.
 
אמיר אבו ערפה אמר: "אני מודה להנהלת המלון על הקידום בתפקיד. וולדורף אסטוריה הוא בית עבורי ואמשיך לפעול ולעשות את המיטב כדי שהתנופה שבה המלון נמצא תימשך". אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר כי "אנו שמחים על מינויו של אמיר, איש חרוץ עם הרבה ידע ויכולות. אני בטוח כי אמיר, שנמצא במלון משנפתח ומכיר כל פינה במלון, יסייע לנו להמשיך להצעיד את המלון קדימה. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".
 
מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה