מינויים

ענקית הסייבר מכריזה על מינוי חדש בשדרת הניהול

פרץ רגב מונה לתפקיד סמנכ"ל המוצרים של סייברארק, כך לפי פרסומי החברה. רגב מגיע עם 20 שנות ניסיון בתחום
מערכת ice | 
פרץ רגב (צילום יחצ)
חברת סייברארק מודיעה הבוקר (שלישי) על מינויו של פרץ רגב לסמנכ"ל המוצרים הראשי של החברה. רגב מביא אתו לסייברארק יותר מ-20 שנות ניהול בכיר וניסיון בהנדסת מוצרים. בתפקידו הקודם שימש רגב כסמנכ"ל גלובלי לדאטה סיינס והנדסה בחברת פייפאל ובהמשך כמנכ"ל פייפאל ישראל.
 
במסגרת תפקידו, יהיה רגב אחראי לניהול המוצרים של הארגון, לרבות פעילות המחקר ופיתוח, החדשנות והטכנולוגיות. "ניסיונו העשיר של פרץ ביצירת פתרונות SaaS מוצלחים ומוצרים ארגוניים מבוססי ענן, לצד סגנון ניהול שמניב תוצאות יוצאות דופן, יאפשרו לפרץ ליישם בעקביות את מפת הדרכים של סייברארק לפלטפורמת אבטחת הזהויות" אמר אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.
 
סייברארק היא מובילה עולמית באבטחת זהויות. החברה, המתמקדת בניהול גישה פריבילגית, מספקת את הפתרון המקיף ביותר לכל זהות – אנושית או מכונה – עבור יישומים עסקיים, כוח עבודה מבוזר, עומסי עבודה בענן היברידי ובתהליכי DevOps. חן ביתן, שכיהן עד היום כסמנכ"ל מוצרים ראשי בסייברארק, ימשיך לכהן כמנהל סייברארק ישראל, ולקחת חלק מרכזי בהגדרת כיווני ההתפתחות האסטרטגיים של החברה. בנוסף, הוא ירחיב את פעילותו ויהיה אחראי על ניהול ופיתוח הלקוחות האסטרטגיים של החברה, תוך התמקדות באזור EMEA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה