מינויים

דרמת ענק במגדל: המנכ"ל עוזב ותוקף את שלמה אליהו

שנה בלבד החזיק שגיא יוגב בתפקיד תחת הלחץ של שלמה אליהו, וזה הספיק לו. במכתב העזיבה הוא רומז במפורש על סביבת העבודה שפגעה באופן קשה ביכולת לניהול מגדל: "הקשתה על ניהול מיטבי"
מערכת ice | 
שגיא יוגב מנכ"ל מגדל ביטוח (צילום גל חרמוני)
שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל חברה לביטוח בע"מ, חברת הבת של מגדל ביטוח, הודיע היום (שני) כי הוא עוזב את החברה וזאת אחרי שנה אחת בלבד. ההודעה הגיעה בפתאומיות וטרם נקבע המועד לסיום הכהונה.
עזיבתו מגיעה לאחר כי תמי אוחנה-קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות במגדל ביטוח, הודיעה כי מעוניינת לסיים את תפקידה.
 
במכתב מעלה יוגב טענות קשות אל מול ההנהלה מעליו, טענות שאינן זרות לשורה ארוכה של מנכל"ים שעברו במגדל בשנים האחרונות ועזבו לאחר תקופה לא ארוכה: "סביבת העבודה אליה נחשפתי הקשתה על ניהול מיטבי של החברה ומנעה את האפשרות לקידומם של צעדים נדרשים ובהם בנייתה של תוכנית אסטרטגית לחברה", כותב המנכ"ל לשעבר ואף מוסיף חוסר הוודאות ביחס ליציבות הניהולית שפגעו קשה ביכולת ניהול החברה.
את המכתב הגיש יוגב ליפתח רון טל - יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח עם העתק לחברי הדירקטוריון, חנן מלצר יו"ר מגדל אחזקות ויוסי בן ברוך מנכ"ל מגדל אחזקות.
מטעם מגדל נמסר "החברה מצרה על הודעה זו של מנכ"ל מגדל ביטוח בדבר סיום תפקידו וחולקת על תוכן המכתב ואופן הצגת הדברים. החברה מבקשת להבהיר כי היא תמשיך לפעול כדי להבטיח את ניהולם התקין של עסקי מגדל ביטוח, את יציבותה, טובתה וקידום האסטרטגיה של קבוצת מגדל, לרבות מגדל ביטוח, וקידום יעדיהן לטווח הארוך, וכי אין כל חשש לפגיעה בהקשר זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה