מינויים

מבית: אבי דבורה מונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר

אבי דבורה מונה היום (שני) לסמנכ"ל החטיבה העסקית של קבוצת פרטנר. מדובר במינוי מבית שכן דבורה כיהן במספר תפקידים בקבוצה מאז שנת 2015
מערכת ice | 
אבי דבורה (צילום כרמית אטדגי)
דירקטוריון קבוצת פרטנר אישר היום (שני) את מינויו של אבי דבורה לסמנכ"ל החטיבה העסקית של הקבוצה. מדובר בקידום בתוך הקבוצה כאשר דבורה מקודם מתפקידו כמנהל אגף SMB & FIBER בו כיהן מאז שנת 2016. דבורה הגיע לפרטנר בשנת 2015 והחל בתפקיד מנהל מחלקות מכירות קווי ואינטגרציה ולאחר כשנה קודם לתפקיד אותו הוא עוזב כעת.
לדבורה ישנה הכרות רבת שנים עם השוק העסקי בישראל בעולמות ה-SMB וה-ENT, וניהל לאורך השנים מערכי מכירות ושירות גדולים עם מאות עובדים. דרכו המקצועית של דבורה החל ביורוקום תקשורת, שם שימש כמנהל מכירות. לאחר מכן שימש במגוון תפקידי ניהול בבזק בינלאומי, ביניהם ניקול מחלקת SME ו-SMB. לאחר מכן עבר לנהל את חטיבת המחשוב בחברת שירותי המחשוב יזמקו.
 
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, בירך: "אני שמח על הצטרפותו של אבי להנהלת החברה ושמח במינוי פנימי זה. לאבי ניסיון רב ומוכח מזה שנים ואני בטוח שהוא יצעיד את החטיבה העסקית קדימה .לפרטנר הזדמנויות רבות בשוק העסקי אשר יהווה גם הוא מנוע צמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה