מינויים

גל ההתפטרות: מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה עוזבת לאחר 22 שנים

גלית כהן עוזבת את המשרד להגנת הסביבה בתום 22 שנה, בהודעה ששלחה לא פירטה מדוע החליטה לעזוב, אך ההקשר זועק לשמיים - מינוי סילמן
מערכת ice | 
גלית כהן (צילום שלומי אמסלם)
בתום שירות בן 22 שנה במשרד להגנת הסביבה, מנכ"לית המשרד גלית כהן הודיעה הבוקר (שני) לשרה עידית סילמן, על התפטרותה מתפקידה. ציינה כי תדאג להעביר את הסמכויות  והחפיפה באופן מקצועי ומסודר למנכ"ל החדש שימונה לתפקיד.
"הייתה לי הזכות לשרת את הציבור והסביבה במשרד במשך 22 שנים במגוון תפקידים, ולהגיע עד למשרה המקצועית הבכירה ביותר בשנה וחצי האחרונות – מנכ"לית המשרד" כתבה כהן במכתב ההתפטרות. בהמשך המכתב פירטה גהן את הישגי המשרד בשנים האחרונות "כמנכ"לית המשרד, העלינו את נושא משבר האקלים לסדר העדיפויות של הממשלה והמדינה; נושא שמירת הטבע, המגוון הביולוגי ושיקום הנחלים קיבל את המעמד המגיע לו" ועוד. "תם, ולא נשלם" סיימה כהן.
 
השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן התייחסה להתפטרות: "אני מודה לגלית על שנות שירות ציבורי מצוינות ומאחלת לה בהצלחה בהמשך. גלית היא עובדת ציבור מסורה, מקצועית, שהובילה את המשרד להישגים מרשימים. נמשיך יחד עם הצוות המקצועי שבמשרד לפעול יחד על מנת להביא להצלחות משותפות למען בריאות הציבור והסביבה בישראל. יש אתגרים רבים לפנינו, וביחד נעשה ונצליח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה