מינויים

חברת אקססיבי מכריזה על מינוי חדש בשדרת הניהול

אקססיבי מכריזה על מינויה של מאשה קוסקי זק"ש לתפקיד VP Brand מאשה מביאה איתה נסיון של עשור בניהול מותגים לאחר שמילאה מגוון תפקידים בניהול מותג בחברות 
מערכת ice | 
מאשה קוסקי זק"ש (צילום אקססיבי)
חברת אקססיבי (accessiBe), מודיעה הבוקר (ראשון) על מינויה של מאשה קוסקי זק"ש לתפקיד VP Brand. החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיות ושירותים להנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, והשלימה לאחרונה סבב גיוס של 58 מליון דולר.
מאשה מביאה עמה נסיון של עשור בניהול מותג ובניית אסטרטגייה ומילאה בעשור האחרון תפקידי ניהול מותג בחברות כגון: Elementor ו-Soda Stream והובילה מספר רב של קמפיינים בינלאומיים.
"זה נפלא לראות עוד ועוד חברות הייטק ישראליות שמשקיעות במותג שלהן באופן אינהרנטי ומהותי, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלהם לטווח הארוך״. מאשה קוסקי זק"ש מוסיפה: "אני נרגשת להצטרף לחברה אשר לא רק מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך, אלא גם גם מטיבה עם העולם. אקססיבי נותנת מענה לאתגר עסקי גדול, על ידי פתיחת דלתם הדיגיטלית של חברות ועסקים לכל אדם אשר חפץ בכך ללא קשר ליכולותיו. נגישות אתרי אינטרנט היא מרכיב מהותי בפאזל של יצירת חברה יותר מגוונת וסובלנית".
 
דקל סקופ, מנכ"ל משותף אקססיבי: "מאשה משלימה את הנבחרת שמובילה את אקססיבי, והנסיון שהיא מביאה עמה בניהול מותגים בינלאומיים ובבניית אסטרטגיה יסייע בצמיחה המואצת שאנו חווים. היה לנו חשוב לבחור אדם אשר יתאים ל- DNA הייחודי של החברה. סט הכישורים של מאשה הכולל מחד יצירתיות ומאידך אנליטיות וחוסר התפשרות בעמידה ביעדים עונה לנו על הצורך. אנו בטוחים שהצטרפותה של מאשה לאקססיבי תסייע בהמשך צמיחתה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה