מינויים

איילת שקד בג'וב חדש ומפתיע: מהממשלה לשוק הנדל"ן

איילת שקד חוזרת לשוק הפרטי ותכהן כיו"ר דירקטוריון קבוצת קרדן נדל"ן, "שמחה להצטרף" אמרה שקד עם פרסום דבר המינוי והוסיפה: "ולהמשיך לפעול לבניית ויישוב הארץ"
מערכת ice |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מתוך אתר החברה קרדן נדל"ן)
קבוצת קרדן נדל"ן מדווחת הבוקר (ראשון) כי השרה לשעבר איילת שקד תכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה ותצטרף אליה בתקופה הקרובה. שקד תמונה תחילה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, זאת עד למועד סיום כהונתו של היו"ר המכהן, מר יוסף גרינפלד, שצפוי לסיים תפקידו בחודשים הקרובים. החל ממועד סיום כהונתו, תכהן הגברת שקד כיו"ר דירקטוריון פעיל בחברה.
תנאי התקשרות של החברה עם שקד, כפופים לאישור ועדת התגמול ודירקטוריון החברה, אשר צפויים להתכנס בימים הקרובים. בסמוך לאחר אישור ועדת התגמול והדירקטוריון, תזמן החברה אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה לאישור ההתקשרות ותנאי הכהונה כנדרש. עוד נמסר כי בין שקד לקרדן נדל"ן לא הייתה היכרות מוקדמת ופעילותה טרום מינוייה הצפוי.
 
איילת שקד התייחסה למינוי ומסרה: "אני שמחה להצטרף לקבוצת קרדן נדל"ן ולהמשיך לפעול לבניית ויישוב הארץ. קרדן נדל"ן היא חברה וותיקה ומקצועית עם פוטנציאל גדול ואני מאמינה שביחד עם צוות ההנהלה הקיים נפתח אותה ונאיץ אותה קדימה". עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן גם התייחס למינוי ואמר בן היתר: "אני מאמין כי שקד תסייע לנו להמשיך את מגמת הצמיחה והגידול בפעילות החברה כחלק מהאסטרטגיה שלה בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "לא הייתה הכרות מוקדמת" (ל"ת)
    חחח 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור