מינויים

חברת דל ישראל במינוי יוקרתי: זה המנכ"ל החדש

דל טכנולוגיות ישראל מינתה את אייל שפין למנכ"ל אתר הפיתוח בישראל: "נמשיך להוביל טכנולוגיה פורצת דרך המשפיעה על כלל האנושות"
מערכת ice | 
אייל שפין (צילום מיכל יהב דביר)
דל טכנולוגיות ישראל הודיעה הבוקר (שני) על מינוי אייל שפין למנכ"ל אתר הפיתוח בישראל. אייל משמש בשנים האחרונות כסגן נשיא בכיר בתחום ה-Multi-Cloud ו-Data Management ב-Dell Technologies ותפקידו החדש בישראל יתווסף לתפקידו הגלובלי. 
אייל יחליף את דן ענבר, בתפקידו כמנכ"ל אתר הפיתוח בו כיהן בחמש השנים האחרונות בנוסף  לתפקידו כנשיא ISG Engineering and Development ב-Dell Technologies. דן ימשיך לכהן בתפקידו הגלובלי.
 
בשנים האחרונות הוביל האתר בישראל את פיתוח הטכנולוגיות המהוות את חוד החנית של Dell, שכוללות בין השאר את ה-PowerStore, מוצר אחסון מידע שפותח ייעודית עבור תשתיות העתיד, וה-PowerFlex, מוצר אחסון מבוסס תוכנה עם גמישות אינסופית לאחסון מידע בענן או בצד הלקוח. 
כיום, אתר הפיתוח בישראל מעסיק כ-800 עובדים בשלושה משרדים בארץ (גליל ים, חיפה ובאר שבע). בשנה האחרונה דורג האתר בעשירייה הפותחת במגוון סקרים של "החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל" בתחום ההייטק. 
"אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לנהל את אתר הפיתוח האיכותי של Dell בישראל, ולהוביל חדשנות טכנולוגית בעזרת ההון האנושי שבו," אמר דן ענבר. "אני מאחל הצלחה ושגשוג לאייל שפין ולכלל עובדי האתר שהפכו את תפקידי בחמש השנים האחרונות למהנה כל כך", הוסיף.
אייל שפין מציין כי "זהו כבוד גדול להתמנות לתפקיד מנהל אתר הפיתוח של Dell Technologies בישראל. האתר הוכיח את יכולתו ליצור את החדשנות הגלובלית של המחר, ובו בזמן לפעול במרץ לבניית עתיד טוב יותר באמצעות התנדבות בקהילה. ברצוני להודות לדן ענבר על שנים שבהן הצעיד את כולנו קדימה. נמשיך להוביל טכנולוגיה פורצת דרך המשפיעה על כלל האנושות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה