מינויים

אורית דואדי מונתה למנהל האופרציה בישראל של Webhelp

מינוי נוסף בענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp - אורית דואדי מונתה למנהלת האופרציה של החברה בישראל
מערכת ice | 
אורית דואדי (צילום נתלי גוזלן)
ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Wehelp, שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בתל אביב בראשות המנכ"לית עינת בנימיני, הודיעה היום (חמישי) על מינויה של אורית דואדי למנהלת האופרציה של החברה בארץ.
דואדי ניהלה בשנים האחרונות את מחלקות שירות הלקוחות בחברות נספרסו ישראל וחברת הייטקזון. לפני הצטרפותה ל-Webhelp כיהנה דואדי כמנהלת שירות הלקוחות של ThreeSixtyFive, חנות האונליין של המשביר.
 
עינת בנימיני, מנכ"לית Webhelp ישראל, מסרה: "התרחבות הפעילות שלנו בישראל ורכישת לקוחות חדשים מחייבת יכולת אופרטיבית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אורית דואדי צברה ניסיון ניהולי עשיר באופרציה ובשירות לקוחות ואין לי ספק שהיא תספק את התמיכה הנדרשת לשלב הבא של צמיחת Wehelp בשוק הישראלי והנחלת התפיסה של מיקור חוץ של שירותים עסקיים כחלופה אטרקטיבית וכדאית".
"אני נרגשת להצטרף לצוות של Webhelp ומודה לעינת בנימיני על ההזדמנות שניתנה לי להנחיל ולהשריש שירות אחר חוויות לקוח ללקוחותינו. שירות לקוחות הוא הלב של כל עסק וארגון, וקיימת הבנה בארגונים רבים שחווית לקוח היא הבסיס למכירה טובה, כשלקוח מרוצה מהשירות הוא ימשיך לרכוש שוב ושוב", מסרה דואדי עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה