מינויים

חברת הפינטק Bridgewise מינתה את ישי דבש לסמנכ"ל השיווק

מינוי חדש בחברת הפינטק Bridgewise. ישי דבש מונה לסמנכ"ל השיווק החברה. "ישי מביא עימו שילוב של ניסיון מגוון בשיווק ולצד זאת השכלה וניסיון מקצועי בתחום דיני החברות וניירות ערך"
מערכת ice |  1
ישי דבש (צילום ברידג'וויז)
חברת הפינטק Bridgewise (ברידג'וויז), המספקת ניתוחים פיננסיים מבוססי בינה מלאכותית על שווקי הון ומניות בבורסות העולם, מודיעה היום (חמישי) על מינוי ישי דבש לסמנכ"ל השיווק בחברה.
דבש הוא בעל ניסיון בתחום השיווק והוביל את צוות שיווק המוצר ואסטרטגית המותג ב- WSC Sports, דירקטור אסטרטגית מותג בסוכנות המיתוג Atero ודירקטור אסטרטגיות שיווק במקאן.
 
ישי דבש אמר: "שמח להצטרף לצוות המנצח של ברידג'וויז, חברה אשר נמצאת בגדילה מתמדת ומשנה את עולם ההשקעות המסורתי על ידי מוצרים חדשים ומגוונים. הנידשה הייחודית של החברה יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת אותה היא מפתחת, מקנה לה יתרון משמעותי בשוק. אני שמח על ההזדמנות להיות חלק ממשהו גדול כל כך".
גבריאל דיאמנט, מנכ"ל ברידג'וויז, מסר: "ישי מביא עימו שילוב של ניסיון מגוון בשיווק, בניית אסטרטגיות מותג, יצירתיות עם חברות מובילות בתחומי הפינטק, ולצד זאת השכלה וניסיון מקצועי בתחום דיני החברות וניירות ערך. מומחיות כפולה זו היא רבת ערך בהובלת הצמיחה וההתרחבות של ברידג'וויז בעולם אל מול החברות ואנשי שוק ההון. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להביא את טובי האנשים כדי לייצר עולם הוגן יותר ברמת הנגישות למחקר פיננסי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פוסי (ל"ת)
    אהרל׳ה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור