מינויים

סגן נשיא איגוד לשכות המסחר נבחר למ"מ יו"ר מכון התקנים

אמיר שני, מנכ"ל חברת עמית עמילות מכס, נבחר לממלא מקום יו"ר מכון התקנים הישראלי. "למכון התקנים יש חשיבות גדולה לצרכן ולמשק הישראלי"

מערכת ice | 
מכון התקנים הישראלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמיר שני מנכ"ל ובעלים חברת עמית עמילות מכס, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין-לאומיים, ישמש מעתה כמ"מ יו"ר הדירקטוריון של מכון התקנים הישראלי.
נזכיר כי מכון התקנים עומד על המוקד של כמה חברי כנסת שמעוניינים לסגור אותו או להקים לו מתחרים כחלק ממאבק להורדת יוקר המחייה. ח"כ דן אילוז (הליכוד) הגיש הצעת חוק לטובת קידום עניין זה. 

אמיר שני (קרדיט יאיר שגיא)
לאורך השנים נעשו רפורמות רבות על מנת להקטין את מספר התקנים ולהפחית את הייחודיות שלהם בישראל, אך לשווא. בפועל התוצאה של אותן רפורמות הפוכה, והתקנים הישראלים הרשמיים הפכו לרבים יותר, ארוכים יותר, ומסורבלים עוד יותר מקודמיהם. בנוסף, חלק ניכר מהכנסות מכון התקנים מגיעות ישירות מבדיקות העמידה בתקנים שהוא בעצמו מייצר, דבר המייצר עבורם ניגוד עניינים.
 
אמיר שני מסר: "למכון התקנים יש חשיבות גדולה לצרכן ולמשק הישראלי בשמירה על איכות המוצרים הנכנסים לישראל ועלולים לסכן את הציבור - מוצרי חשמל, מוצרי תינוקות, מוצרי בניה ועוד. מכון התקנים הוא יסוד חשוב בכל מדינה מתוקנת".
ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "אנחנו מאחלים לאמיר הצלחה רבה ובטוחים כי נסיונו העשיר יסייע למכון התקנים לצעוד  צעד נוסף קדימה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה