מינויים

הראל פיננסים במינוי חדש: זה המנהל חטיבת הלקוחות החדש

חגית ציטיאט לוין, מנכ"לית הראל פיננסים, בירכה על מינויו של שמוליק אודרברג: "לשמוליק ניסיון רב בשוק ההון, והוא האדם המתאים שיביא עימו ידע ויכולת להוציא אל הפועל את השינוי האירגוני החשוב, שישים את הלקוח במרכז ויאפשר לקבוצה להתמקד בפתרונות מגוונים ומותאמים ללקוחות"
מערכת ice | 
שמוליק אודרברג (צילום יוסי זלינגר)
שמוליק אודרברג מונה למנהל חטיבת הלקוחות ומשנה למנכ"לית הראל פיננסים. חטיבת הלקוחות של הראל פיננסים שבראשה יעמוד אודרברג, הוקמה לאחרונה במסגרת שינוי ארגוני ומיקוד בשיווק ממוקד לקוח. אודרברג יהיה אחראי להטמעת השינוי שבכללו יוצעו ללקוחות מוצרים מיוחדים, כולל מוצרי השקעה אלטרנטיביים ייעודיים ללקוחות כשירים וכן מוצרי קבוצת הראל.
לאודרברג ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנים בשוק ההון, במגוון תפקידים בכירים, והוא בעל רישיון ניהול השקעות ורישיון פנסיוני. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל אלפא ביתא אינדקסים להשקעות בע"מ. לאודרברג תואר שני (MBA) במנהל עסקים - התמחות במימון, ותואר ראשון (BA) בכלכלה וניהול התמחות במימון ומערכות מידע.
חגית ציטיאט לוין, מנכ"לית הראל פיננסים, בירכה על מינויו של שמוליק אודרברג: "לשמוליק ניסיון רב בשוק ההון, והוא האדם המתאים שיביא עימו ידע ויכולת להוציא אל הפועל את השינוי האירגוני החשוב, שישים את הלקוח במרכז ויאפשר לקבוצה להתמקד בפתרונות מגוונים ומותאמים ללקוחות. מאחלת לשמוליק הצלחה עם מינויו למנהל חטיבת הלקוחות ומשנה למנכ"לית".
הראל פיננסים בתנופה גדולה בימים אלה והיא מנהלת נכסים של כמעט 70 מיליארד שקל. חברת קרנות הנאמנות של הקבוצה היא המגייס הגדול בתעשייה ב-2023 עם גיוס של כ-6.5 מיליארד שקל והשבוע היא חצתה לראשונה את רף הנכסים המנוהלים של 50 מיליארד שקל.  חברת ניהול התיקים גייסה השנה עשרות מיליוני שקלים במסלולים ייעודיים המאפשרים ללקוחות לנצל הזדמנויות באג"ח שקלי ודולרי על רקע הזינוק בריביות. במקביל, הרחיב בת ההשקעות את פעילות ההשקעות האלטרנטיביות שלו והוא הגוף הראשון בתעשייה שמציע קרנות השקעה קשורות בשיתוף קבוצת הראל (Co-Invest), שבה מאפשרים למשקיעים להצטרף להשקעות שמבצעת קבוצת הראל. לחברה מוצרים ייחודיים כמו פיקדון סחיר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה