מינויים

יו"ר One Zero זוכה למינוי יוקרתי: זה התפקיד החדש שלו

דוד קורן, מנכ"ל עמותת ער"ן: "אנו שמחים מאוד וגאים לקבל את שוקי אורן למשפחת ער"ן בתפקיד יו"ר הוועד המנהל. מדובר על איש בעל הישגים רבים"
מערכת ice | 
שוקי אורן, יו"ר בנק ONE ZERO (צילום ינאי יחיאל, shutterstock)
עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) המתמחה במתן עזרה סיוע נפשי ראשוני ותמיכה רגשית לכל אדם בכל גיל החווה מצוקה, הודיעה על מינויו של שוקי אורן לתפקיד יו"ר הוועד
המנהל של העמותה. אורן, אשר מחזיק כיום בתפקיד יו"ר הבנק הדיגיטלי One Zero, יחליף את גיורא ברדעה, המכהן בתפקיד משנת 2016.
אורן (64), נשוי ואב לחמישה ילדים, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים האוניברסיטה העברית. אורן נחשב לאחד הכלכלנים הבכירים בישראל ובמהלך שנותיו מילא שורה של תפקידים הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי הישראלי והבין-לאומי. את שירותו הציבורי החל אורן בשנת 1985 ככלכלן בפיקוח על הבנקים ושנה לאחר מכן הצטרף למשרד האוצר בו שירת בשורה של תפקידים באגף החשב הכללי. בשנת 1994, עזב אורן את השירות הציבורי והחל קריירה במגזר הפרטי בתחום הבנקאות כאשר בין היתר כיהן כמנכ״ל בנק לאומי שוויץ. לשירות הציבורי חזר אורן בשנת 2007 ממש בסמוך לפרוץ המשבר הפיננסי העולמי כאשר מונה לחשב הכללי באוצר.
כדי להתמודד עם המשבר, אורן יזם והוביל תכנית לטיפול בהשלכות המשבר, שכללה
בין היתר קרנות מימון להסדרי אשראי לחברות עסקיות במשק, בשיתוף עם המגזר הפרטי
והגופים המוסדיים, תמך ביצוא בערבות מדינה באמצעות חברת אשרא וכן הוביל הקמתן של קרנות סיוע בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים. בתום כהונתו כחשב הכללי בשנת 2011, עבר אורן שוב למגזר הפרטי.
בין תפקידיו הרבים כיהן כמנכ"ל חברת Kardan N.V ובהמשך כיהן כיו״ר וכדירקטור בשורה של חברות, בהן Mirland Development Corporation, קבוצת פקר פלדה, אלון חברת הדלק לישראל ואף כיהן כחבר ועדת האשראי של קבוצת הראל ודירקטור בלתי תלוי בחברת הנדל"ן מליסרון בה אורן עדיין מכהן. במרץ 2019 מינה שר האוצר את אורן לתפקיד יו"ר קבוצת החברות קצא"א (קו צינור אילת אשקלון) תפקיד ממנו פרש בספטמבר 2021. כאמור מונה אורן בשנת 2019 ליו"ר הבנק הדיגיטלי "One Zero" והיה שותף מרכזי להקמת הבנק שבשליטת פרופ' אמנון שעשוע.
שוקי אורן, יו"ר ועד מנהל: "בשנת 2011, עם פרישתי ממשרד האוצר הצטרפתי לאגודת הידידים של ער״ן ומאז למדתי להכיר את הפעילות המופלאה של העמותה החשובה הזו ואת מסירות המתנדבים בהובלת דוד קורן. בחירתי ליו״ר ערן מהווה זכות גדולה עבורי ואני
תקווה שאוכל לתרום מניסיוני לקידום המטרות הכל כך חשובות של ער״ן. בעת הזו כאשר מפלס החרדה עולה לרמות גבוהות במיוחד ער״ן מהווה גוף מקצועי קריטי לסייע ולתמוך ברבים המצויים במצוקה נפשית. ניסיונו הניהולי ומנהיגותו של גיורא סייעו רבות לקידומה של ער״ן ועל כך תודה גדולה".
גיורא ברדעה יו"ר ועד מנהל היוצא: "לאחר שש שנות התנדבות בערן אני מודה על ההזדמנות להוביל את הארגון. המופלא הזה בצוותא עם אלפי מתנדבים שמשמשים אוזן קשבת כתף חמה ופעמים רבות מונעים אובדנות למאות האלפים שזקוקים ופונים אלינו בכל ימות השנה. תודה לצוות המופלא, לאגודת הידידים וחברי הוועד המנהל שיחד מאפשרים את הפעילות הקדושה הזו".
 
דוד קורן, מנכ"ל עמותת ער"ן: "ראשית אני רוצה להודות לגיורא על שנים של הובלה ושותפות בעמותת ער"ן. בשנים קשות אלו שלוו משבר קורונה מתמשך ומתח בטחוני, נדרשנו להרחיב את השירות שלנו וגיורא השכיל להוביל את בעצה, בתמיכה ובניסיון אדיר. זכינו לעבוד לצד איש בעל ערכים ואמות מידה אנושיות גבוהות. אנו שמחים מאוד וגאים לקבל את שוקי אורן למשפחת ער"ן בתפקיד יו"ר הועד המנהל. מדובר על איש בעל הישגים רבים. שוקי מביא איתו ניסיון רב ומשמעותי להמשך הצמיחה והפיצוח של ער"ן בשנים הקרובות, בהצלחה לכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה