מינויים

מקור ראשון בדרך חדשה: אלעד טנא נכנס לתפקיד העורך

אלעד טנא סוגר מעגל וחוזר לעיתון שבו עבד במשך שנים - והפעם בתפקיד הבכיר של העורך הראשי. חגי סגל ימשיך לכתוב את הטור השבועי. העורך החדש פרגן לקודמו: "מבכירי הכותבים בארץ, איש מקצוע מעמיק והגון. מקווה להמשיך את דרכו"
מערכת ice | 
אלעד טנא (צילום אבישג שאר ישוב מקור ראשון)
לאחר תשע שנים דומיננטיות של העורך חגי סגל, מקור ראשון ממשיכה בשינויים משמעותיים בעמדת ההנהלה עם כניסתו לתפקיד של אלעד טנא לתפקיד כעורך העיתון "מקור ראשון". כניסתו מגיעה שנה לאחר שינויים גם בעמדת המנכ"ל - דורון ביינהורן שהחליף את מוריה שלום שמונתה למנכ"לית לפ"מ.
לאחר כניסתו לתפקיד טנא סוגר מעגל וחוזר לעיתון שבו עבד בעבר במשך שנים - בין השאר ייסד וערך את המגזין "מוצ"ש" בעיתון בשנת 2010, וכן שימש כסגן העורך הראשי של העיתון. לאחר מכן שימש כסגן עורך ראשי מעריב ועורך ראשי של אתר nrg. בשנת 2015 הקים את חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי וניהל אותה במשך שש שנים. בתפקידו האחרון שימש טנא כראש מערך ההסברה הלאומי של מדינת ישראל.
 
כאמור, טנא מחליף בתפקיד את חגי סגל, שהיה העורך הראשי בתשע השנים האחרונות, וישוב כעת להתמקד במשבצת הכתיבה מעל דפי העיתון. 
סגל עצמו אמר בעבר בריאיון ל-ice כי הוא אינו "משתוקק" לתפקיד העורך הראשי וכי אינו רואה בתפקיד כעיקרי עבורו: "עורך זו אחריות כבדה, מפוקד על הרבה אנשים אחרים. לא השתוקקתי לזה. אני כמובן עושה את זה היום בשמחה, אבל גם אם הייתי מסיים קריירה עיתונאית בלי להיות עורך, זהה לא היה נחשב לכישלון".
עם כניסתו לתפקיד כתב טנא לעובדים: "אני נכנס לתפקיד בתקופה מורכבת במדינה. אני מאמין בחיבורים – בתוך המערכת וגם בחברה הישראלית. ישנה היום חשיבות אדירה לכלי תקשורת אחראי ורציני שמוסיף טוב לקוראינו ולחברה הישראלית כולה".
"בשבועיים האחרונים נפגשתי עם רבים מכם ונזכרתי מה דחף אותי לחזור. פגשתי אנשים מוכשרים וטובים, חדורים בתחושת שליחות, ללא ספק אנשי תקשורת מעולים. את חלקכם אני מכיר היטב ואני בטוח שנוכל יחד להגיע לשיאים חדשים. אני מבקש להודות מכל הלב לחגי סגל היקר אשר כיהן כתשע שנים בתפקיד העורך הראשי. אני שמח מאוד שהוא נשאר חלק ממקור ראשון בכתיבת הטור המצוין, בפרויקטים נוספים ובעצה טובה לכולנו. חגי הוא מבכירי הכותבים בארץ, עיתונאי בכל רמ"ח אבריו ואיש מקצוע מעמיק והגון. במשך שנותיו כעורך ראשי הוא הציב במקור ראשון רף עיתונאי גבוה ואני מקווה להמשיך את דרכו ובעזרתכם ובעזרתו להוביל את מקור ראשון לפסגות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה