מינויים

הפור נפל: זו היועמ"שית הנבחרת של משרד התקשורת

עו"ד מנדלסון משמשת כממלאת מקום יועמ"שית המשרד מאז חודש ספטמבר 2021. בתקופה זו עו"ד מנדלסון הובילה נושאים משמעותיים במשרד בין היתר את התחומים המשפטיים של רפורמות מרכזיות כמו תיקון לחוק התקשורת, שהביא לשינוי יסודי באופן האסדרה של מתן שירותי בזק בישראל
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה היום (ג) בעו"ד ברוריה מנדלסון ליועצת המשפטית של המשרד. הבחירה במנדלסון מגיעה בעקבות הניסיון המשפטי והידע הרב שצברה בתחומי הליבה של המשרד.
עו"ד מנדלסון משמשת כממלאת מקום יועמ"שית המשרד מאז חודש ספטמבר 2021. בתקופה זו עו"ד מנדלסון הובילה נושאים משמעותיים במשרד בין היתר את התחומים המשפטיים של רפורמות מרכזיות כמו תיקון לחוק התקשורת, שהביא לשינוי יסודי באופן האסדרה של מתן שירותי בזק בישראל; תיקון לחוק הדואר שקבע כללי אסדרה עדכניים בתחום אספקת שירותי הדואר בישראל, וכן בגיבוש תזכיר חוק השידורים.
 
אודות לשכת היועצת המשפטית במשרד התקשורת
באחריות היחידה ליזום להוביל ולוות משפטית תהליכים לשינוי חוקים, תקנות וצווים שבאחריות המשרד (בתחומי התקשורת והדואר). בנוסף, מתפקידי היחידה להשתתף כנציגים בוועדות ציבוריות  ובצוותים בין יחידתיים במשרד לגיבוש מדיניות והסדרה, גיבוש חוות דעת משפטיות ביחס ליוזמות ולמהלכים של המשרד במגוון נושאים הנוגעים לפעילותו כרגולטור, ליווי משפטי בתהליכי רישוי, פיקוח ואכיפה, הכנת עמדה משפטית בנוגע לתביעות והליכים משפטיים. 
כמו כן, היחידה אחראית על ליווי משפטי של שלושת הגופים הסטטוטוריים הכפופים לשר התקשורת: המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, תאגיד השידור הישראלי והרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בהיבטים הנוגעים לסמכויות השר ובכלל זה, ליווי והובלה משפטית של תהליכים לשינוי חוקים תקנות וצווים שבאחריות  כל אחד מהגופים הסטטוטוריים הנ"ל וייעוץ משפטי לשר במינוי בעלי תפקידים בגופים אלה בסוגיות הנוגעות לסמכויותיו ביחס לגופים אלו ולפעילותם. בנוסף, היחידה מייעצת ותומכת במשרד גם בנושאים פנים ארגוניים. כמו: ייעוץ בנושא כח אדם, דיני עבודה ומגוון היבטים מינהליים: מכרזים, רכישות, חוזים וכדומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה